رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۶۱۲ میلیارد تومان از اعتبارات عمرانی استان در سال ۹۶ تخصیص یافت.
کد خبر: ۹۰۰۴۸۶۵
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۱
حسن نوروزی بعد از ظهر شنبه در دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در حوزه اعتبارات عمرانی، ۹۰ درصد اعتبارات نفت در روز‌های پایانی سال تخصیص یافت و سرجمع ۶۱۲ میلیارد تومان در سال گذشته تخصیص عمرانی گرفتیم.

نوروزی ابراز داشت: از این مبلغ ۲۱۰ میلیارد تومان نقد و ۴۰۰ میلیارد تومان اوراق است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خاطرنشان کرد: از مجموع یکهزارو ۷۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی مصوب استان در سال ۹۶، قریب به ۶۰ درصد تخصیص داشتیم که در سرجمع اعتبارت عمرانی آمار قابل قبولی است.

نوروزی ابراز داشت: در اعتبارات ملی ۷۳ درصد و ملی استانی ۸۶ درصد تخصیص داشتیم که نسبت به آمار کشوری بالاتر است.

نوروزی گفت: پایان فروردین ماه باید اعتبارات هزینه‌ای دستگاه‌ها بسته شود و همچنین اصلاح تخصیص ها، گزارش نظارتی‌ها و تهیه گزارش‌های نظارتی و ... نیز باید عملیاتی شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تصریح کرد: زمانبندی برای توزیع اعتبارت ۹۷ در ۳۰ اردیبهشت با برگزاری شورای برنامه ریزی انجام می‌شود و امید است که مبادله موافقت نامه‌ها تا ۱۵ شهریور محقق شود.

نوروزی گفت: تعهدات بند "ز" در حوزه نقدینگی نیز تامین شد و تخصیص داده شد و پرداخت به دستگاه‌ها نیز انجام گرفت.

نوروزی تصریح کرد: در سال گذشته از حیث درآمد‌های استان در زمره چهار استان قرار گرفتیم و درآمد مصوب استان ما ۲۴۳ میلیارد بود که عدد ۲۶۵ میلیارد تومان وصول شد و ۲۲ میلیارد تومان مازاد درآمد داشتیم.

نوروزی اظهار داشت: ستاد تجهیز درآمد در استان با مدیریت چند دستگاه فعال است و خوشبتخانه از طریق مازاد درآمد، دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در پایان سال به استان برای پوشش اعتبارات هزینه‌ای ابلاغ شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کل حقوق استان در سال گذشته را ۱۱۳ میلیارد تومان دانست و بیان کرد: همچنین ۶۷ میلیارد تومان سایر اعتبارات استان بود.

وی افزود: در پایان سال، ۱۸ میلیارد و ۵۲۴ میلیون تومان اضافه بر ۱۸۰ میلیارد تومان مصوب به استان ابلاغ شد که بخشی با تلاش استان محقق شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان عنوان داشت: ۹۷۰ میلیارد تومان کسری بند "واو" بود که در پایان سال تامین شد و ۲۵۰ میلیون تومان سفر ریاست جمهوری به استان بود که در ۲۸ اسفند ۹۶ این اعتبار هزینه‌ای دریافت شد.

نوروزی گفت: برای اعتبارات هزینه‌ای پرداخت مطالبات بازنشستگان را در رأس قرار دادیم و کل مانده مرخصی استان ما تا پایان ۹۵ پرداخت شد.

وی ابراز داشت: تامین منابع نیرو‌های قراردادی در پایان سال انجام شد و تامین اعتبار برداشت‌های برخی از دستگاه‌ها نیز محقق شد.

نوروزی افزود: در حوزه هزینه‌های دیون پذیر نیز اقدامات مناسبی انجام گرفت.

نوروزی گفت: در سال ۹۷ در حوزه اعتبارات هزینه‌ای وضعیت استان مناسب خواهد بود.
ارسال نظرات