خبرهای داغ:

بازدید فرمانده سپاه باغملک از جانباز دفاع مقدس

با حضور سرگرد شاپور احمدی فرمانده سپاه ناحیه باغملک ،موسی حاجی زاده ریس کمیته امداد،غلامرضا قاسمی مسئول کانون بازنشتگان شهرستان وجمعی از پاسداران از جانباز دوران دفاع مقدس در روستای دره نی بازدید بعمل آمد.
کد خبر: ۹۰۰۴۸۶۶
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۹

در این دیدارآقای شعبان علی شیخ نزایی ابتدا به بیان خاطراتی از دوران جنگ پرداخت و سپس مشکلات عمده خود در خصوص مراحل و هزینه های درمان را بیان کرد.

 

سرگرد شاپور احمدی فرمانده سپاه ناحیه باغملک در این دیدار گفت: جانبازان عزیز، از یادگاران با ارزش دوران دفاع مقدس هستند واز وظایف ماست که همیشه به یاد این عزیزان باشیم.

وی افزود: جانبازان سال‌هاست که با مشکلات خود مبارزه می‌کنند و فریادگران خاموشی هستند که با وجود مشکلاتی که دارند، همواره به جامعه کمال بخشیده‌اند.

 

فرمانده سپاه باغملک بیان کرد: آنچه مسلم است ایثار خانواده این بزرگوار کمتر از ایثار خود ایشان نیست و امروز حضور در منزل این خانواده برای اینجانب یک افتخار بزرگ است چرا که بالاترین افتخار ما خدمتگزاری به این ایثارگران و خانواده های بزرگوار آنان است.

 

وی ضمن اشاره به رشادت های رزمندگان دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: یکی از پایه‌های مستحکم این انقلاب وجود جانبازان عزیز و یادگاران 8 سال دفاع مقدس است که همچون گنجینه ای در تاریخ این مرز و بوم می درخشد.

 

احمدی با بیان اینکه حضور در جمع جانبازان باعث ارتقای روحیه مسئولین و زنده شدن یاد و خاطره دوران دفاع مقدس می‌شود، تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم برای حفظ حرمت این عزیزان تلاش کنیم و اگر مشکلاتی برای جانبازان وجود دارد برطرف شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها