خبرهای داغ:
با حضور پرشور مردم مؤمن و انقلابی اندیمشک, آئین یاد بود جانباز شهید رضا عبدالوند برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۰۴۸۶۹
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۵

با حضور پرشور مردم مؤمن و انقلابی سرزمین حماسه ساز شش مهر و چهارم آذرماه, آئین یاد بود جانباز شهید رضاعبدالوند برگزار می‌شود.

این آئین یکشنبه 19 فرودین ماه و از ساعت 15 تا 17:30 دقیقه در مسجد ابوالفضل(ع) شهرستان اندیمشک برگزار و یاد و خاطر شهدای هشت سال دفاع مقدس, گرامی داشته شد.

در این آئین معنوی, مردم پر افتخار شهر حماسه ساز و یک هزار شهید اندیمشک با حضور در مسجد ابوالفضل(ع) بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید بیعت می‌کنند.

خانواده معظم شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم نیز در آئین یاد بود جانباز شهید رضا عبدالوند, بار دیگر بر استمرار مسیر ولایت فقیه وارزش‌های اسلامی و انقلابی ما تاکید می‌کنند.

  جانباز شهید رضا عبد الوند در تاریخ 27 شهریورماه سال 1360 در دهلاویه از ناحیه پهلوی چپ، قلب، قطع پای چپ و موج گرفتگی به درجه جانبازی نائل آمد و پس از آن به نام اسوه صبر و مقاومت لقب گرفت.

این جانباز پر افتخار 70 درصد جنگ تحمیلی, پس از سال‌ها مقاومت و پایداری در چهاردهم فرودین ماه امسال و بر اثر شدت جراحت ناشی از جنگ تحمیلی در بیمارستان شفای  شهرستان ساری دار فانی را وداع گفت و به هم رزمان شهیدش پیوست.

پس از آن پیکر پاک و مطهر شهید والا مقام رضا عبدالوند 15 فروردین ماه امسال و با حضور مردم ولایت مدار شهرستان ساری از مسجد جامع به سمت گلزار شهدای ملا مجدالدین ساری, تشییع و مراسم یادبود این شهید والا مقام نیز در حسینیه روستای آبندانکش ساری برگزار و شهروندان شهرهای مختلف ایران اسلامی با فرزند خود وداع کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها