خبرهای داغ:
سربازان تیپ ۸۳ طلاب رزمی تبلیغی امام جعفر صادق (ع)، سال نو را با مراسم معنوی ویژه و بهترین دعا‌ها در محل خدمت خود آغاز کردند.
کد خبر: ۹۰۰۴۸۷۴
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام «علی محمد رفیعی» مسئول فرهنگی تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) طی سخنانی در نخستین دورهمی عیدانه سربازان تیپ با اشاره به مضمون دعای تجویل سال اظهار داشت: هیچکس از آینده خود خبر ندارد و چه بسا تصمیماتی بگیرد که او را از صراط مستقیم دور کند؛ بنابراین ما باید همواره در زندگی از خداوند بهترین حال را طلب کنیم و اوست که به بهترین حال برای ما آگاه است و میتواند آن را رقم بزند.
وی با توجه به شعار مطرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب برای سال جدید افزود: حمایت از کالای ایرانی دغدعه خاطر معظم له است و لازمه ولایتمداری این است که تک تک افراد جامعه و مسئولان به دغدغه‌های رهبرمعظم انقلاب توجه جدی کنند و در جهت تحقق منویات ایشان بیش از پیش تلاش نمایند.
یادآور می‌شود: مراسم سال نو در محل تیپ ۸۳ با حضور مسئول فرهنگی و سربازان تیپ و برپایی آیین ویژه و مسابقه فرهنگی و ... برگزار شد.
برپایی مراسم عیدانه سربازان تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) در سال جدیدبرپایی مراسم عیدانه سربازان تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) در سال جدید
ارسال نظرات