فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر:

حمایت از کالای ایرانی در ارتباط با اقتصاد کشور

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر:بسیجیان با هم‌فکری و برنامه‌ریزی می‌توان در جهت تحقق شعار سال گام بردارید؛ برای همه مشخص است که استفاده از کالای ایرانی منجر به رونق اقتصادی، شکست رکود بازار، مهار تورم و به راه افتادن چرخه صنعت می‌شود.
کد خبر: ۹۰۰۴۸۸۶
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر:سرهنگ سید اسدالله امامی درجمع بسیجیان اشکذرضمن تبریک ماه رجب و سال جدید در رابطه با حمایت از کالای ایرانی که شعار سال است، بیان کرد: مقام معظم رهبری با توجه به شرایط کشور سال ۹۷ را سال حمایت از کالای ایرانی نامیده‌اند که به مسائل اقتصادی کشور برمی‌گردد.

امامی در ادامه گفت: با یک شما بسیجیان با هم‌فکری و برنامه‌ریزی می‌توان در جهت تحقق شعار سال گام بردارید؛ برای همه مشخص است که استفاده از کالای ایرانی منجر به رونق اقتصادی، شکست رکود بازار، مهار تورم و به راه افتادن چرخه صنعت می‌شود.

وی ادامه داد: ماباید درخرید‌های خودتوجه کافی داشته باشیم حتی کوچکترین چیزی که موجود است وازآن‌ها خواست تادربسیج ازوسایل ایرانی استفاده شود.
امامی در ادامه خواستار تبلیغ شعارسال شد در کلیه مکان‌ها حتی با صدای بلند که افرادی که درآن محل درحال خرید هستند متوجه بشوند و یادآوری شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار