کارآفرین و مخترع سیستان و بلوچستانی گفت: با خريد محصولات و كالاهاي با كيفيت و توليد ايراني از نا اميدي فرزندان و جوانانمان بكاهيم و نگذاريم به نقطه اي برسند كه آرزوهاي خود را در خارج از مرزهاي كشورمان ببينند
کد خبر: ۹۰۰۴۹۰۰
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۶

به گزارش خبرنگار بسیج از هیرمند؛ شاید با نام گذاری سال ۹۷ به عنوان حمایت از کالای ایرانی، جرقه‌ی امیدی در دل هزاران کارآفرین نا امید ایرانی ایجاد شده باشد، کارآفرینانی که تنها دغدغه حمایت دارند و بهترین کالا را در مقابل کالا‌های درجه چندم چین تولید می‌کنند.

وقتی نگاهی به آمار واردات می‌اندازیم ناخوداگاه به اهمیت حمایت از کارآفرینان پی خواهیم برد، کالا‌هایی همچون میخ، سنگ پا و حتی کود انسانی از جمله فاجعه آورترین واردات به کشور ایران هستند.

احمد فدایی کارآفرین جوان سیستان و بلوچستانی در خصوص اهمیت حمایت از کالای ایرانی گفت: با خرید محصولات و کالا‌های با کیفیت و تولید ایرانی از نا امیدی فرزندان و جوانانمان بکاهیم و نگذاریم به نقطه‌ای برسند که آرزو‌های خود را در خارج از مرز‌های کشورمان ببینند.

وی افزود: نزدیک به یک دهه سال است که کار تولید انجام می‌دهم زیرا اعتقاد دارم یک نخبه و مخترع زمانی ارزشمند است که بتواند دردی از جامعه بکاهد و با ایجاد اشتغال سهمی در شکوفایی کشورش داشته باشد.

این کارآفرین سیستانی که با توجه به محرومیت استان سیستان و بلوچستان توانسته است چند اختراع را به ثبت برساند ادامه داد: مدال طلای اختراعات کشور‌های سوئیس، کره جنوبی، رمانی، لهستان، روسیه، کویت، تایوان و همچنین کسب گواهینامه خلبانی هواپیمای مدل، کسب رتبه در مسابقات مختلف از جمله خوارزمی و مسابقات رباتیک و پرنده‌های بدون سرنشین تنها بخشی از فعالیت‌های من در دوران کارآفرینی بوده است.

فدایی تصریح کرد: با خرید محصولات جوانان با غیرت ایران نه تنها به او کمک خواهید کرد بلکه قدمی در ایجاد اشتغال فرزندانتان برخواهید داشت.

وی ادامه داد: آبادی سیستان و بلوچستان در گرو اهمیت دادن به جوانان است جوانانی که ثابت کرده اند می‌توانند کار‌های بزرگی را به ثمر بنشانند.
ارسال نظرات