مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه تربت حیدریه:
مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه تربت حیدریه قسمت زیادی از تحقق شعار سال را در عمکرد دولت خواند و بیان داشت: مبارزه محکم و قاطع با قاچاق کالا و همچنین با وارد کنندگان کالا‌هایی که مشابه کیفیت داخلی آن موجود است، از جمله این اقدامات است.
کد خبر: ۹۰۰۴۹۱۶
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام آرمان  در جمع پایوران سپاه ناحیه تربت حیدریه در تبیین شعارسال ۱۳۹۷، اظهار کرد:  علت نامگذاری سال جدید توسط مقام عظمای ولایت به حمایت از کالای ایرانی، نگاه ویژه به مشکلات و ضعف‌های درون کشور است.

وی در ادامه براساس فرمایشات معظم له، قسمتی از این ضعف‌ها و مشکلات مربوط به حمایت از کالای ایرانی را مربوط به مردم و قسمتی را هم مربوط به دولت دانست.

حجت الاسلام آرمان محقق شدن وظایف مردم در این خصوص را به وسیله اجتناب از خرید کالا‌هایی دانست که مشابه داخلی در مقابل خارجی آن موجود است.

وی قسمت زیادی از تحقق شعار سال را در عمکرد دولت خواند و در تشریح اقدامات مهمی که باید توسط دولت صورت بگیرد، افزود: حمایت از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان داخلی بواسطه اعطای تسهیلات آسان با بهره پایین، مبارزه محکم و قاطع با قاچاق کالا و همچنین با وارد کنندگان کالا‌هایی که مشابه باکیفیت داخلی آن موجود است، از جمله این اقدامات می‌باشد.

مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه ناحیه تربت حیدریه در ادامه دو مسئله مهم داخلی و خارجی را پیش روی کشور برشمرد و افزود: در مسئله داخلی با توجه به پیروزی‌های مقتدر و مهم جمهوری اسلامی ایران در منطقه از جمله، حزب الله لبنان، سوریه، عراق، یمن و بحرین ما باید انگیزه، روحیه نشاط، شادابی و امیدواری به آینده انقلاب اسلامی را در بطن جامعه و مردم تزریق نماییم.
 
وی در تشریح مسئله خارجی گفت: باتوجه به اینکه مبارزه با شیطان بزرگ یعنی آمریکا هیچوقت شامل پیروزی نمی‌شود، لذا هرگونه مذاکره با آن‌ها منجربه شکست خواهد شد و متاسفانه امروز در برجام باوجود اینکه جمهوری اسلامی ایران به تمامی تعهدات خود عمل نموده، ولی دشمن نه تنها وعده‌های دروغین خود را محقق ننموده، بلکه به دنبال برجام‌های دو و سه هستند.

حجت الاسلام آرمان در پایان اظهار امیدواری نمود: همه مردم و مسئولین دست به دست هم دهند تا بتوانند شعارسال که همان حمایت از کالای ایرانی است را در جهت شکوفایی هرچه بیشترجمهوری اسلامی محقق نموده و درنهایت منجر به بهبود وضعیت معیشت مردم و امیدواری بیش از پیش آن‌ها به انقلاب و آینده آن شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها