سید ساجد یعقوبی
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل:
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: عوامل جمعیت هلال استان اردبیل در طول تعطیلات نوروزی یعنی از 24 اسفند 96 تا 17 فروردین 97 به 286 نفر حادثه دیده در حوادث مختلف امدادرسانی کردند.
کد خبر: ۹۰۰۴۹۲۷
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵

 امدادرسانی به 286 نفر حادثه دیده در تعطیلات نوروزی

بهرام غیبی با اعلام خبر امدادرسانی به 286 نفر حادثه دیده در تعطیلات نوروزی افزود: این افراد در 51 فقره حادثه شامل 36 حادثه جاده ای، یک فقره برف و کولاک، یک فقره صنعتی و کارگاهی، 3 فقره حادثه کوهستان، 8 فقره حادثه خدمات حضوری، یک فقره حادثه طوفان و یک فقره خدمات مناسبی دچار حادثه دیدگی شده بودند.

وی با بیان اینکه در این مدت 77 نفر مصدوم شده بودند، اضافه کرد: 56 نفر در حوادث جاده ای، یک نفر در حادثه کوهستان، 10 نفر مراجعه کننده حضوری و 10 نفر حادثه دیده در برنامه های مناسبتی مصدوم شده بودند.

غیبی با بیان اینکه 51 نفر از حادثه دیدگان توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به مراکز درمانی استان منتقل شده اند، اظهار کرد: 44 نفر از آنها در حوادث جاده ای، یک نفر در حادثه کوهستان، 4 نفر مراجعه کننده حضوری و 2 نفر در برنامه های مناسبتی دچار مصدومیت شده بودند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه در این مدت 19 نفر به صورت سرپایی درمان شده اند، تصریح کرد: 80 نفر هم اسکان اضطراری یافته بودند که همه آنها در طوفان دچار حادثه شده بودند.

ارسال نظرات