آیت الله علم الهدی عنوان کرد:

نقش موثر تشکل بسیج دانشجویی در وضعیت فرهنگی مطلوب دانشگاه‎های استان

نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی بیان داشت: وضعیت فرهنگی دانشگاه‌های استان و مشهد مطلوب است و تشکل بسیج دانشجویی نقش موثری در این مهم دارد.
کد خبر: ۹۰۰۴۹۳۱
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در دیدار با جمعی از دانشجویان  دانشگاه‌های مشهد در دفتر امام‌جمعه در خصوص وضعیت فرهنگی دانشگاه‌های استان اظهار داشت: وضعیت فرهنگی دانشگاه‌های استان و مشهد مطلوب است و این مرهون همت و تلاش دانشجویان این دانشگاه‌ها است.
 
وی گفت: میدان فعالیت دشمن در جنگ نرم، دانشگاه‌ها است لذا اگر دانشگاه‌ها را داشته باشیم و در این محیط بر دشمن غلبه کنیم در کل کشور می‌توانیم دشمن را شکست دهیم.

نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی با اشاره به نقش موثر تشکل بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها  افزود:  در گزارشی که به معظم له از وضعیت دانشگاه‌های استان ارائه شد برخی این سوال برایشان پیش آمد که امتیاز دانشگاه‌های مشهد چیست و بنده اعلام کردم که  وابستگی و اتحاد بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها به یکدیگر و هماهنگی بسیج دانشجویی با بسیج اساتید دو عامل دخیل در این امر هستند.

وی در پایان گفت: در حوزه علمیه استان بسیج اساتید و طلاب با یکدیگر عملاً ادغام شده‌اند و هم افزایی بسیار مناسبی در این حوزه وجود دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار