سید ساجد یعقوبی
فرمانده سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز با اشاره به نامگذاری سال ۹۷ از سوی مقام معظم رهبری گفت:حمایت از کالای ایرانی، نیازمند عزم جدی مردم و مسئولان است.
کد خبر: ۹۰۰۴۹۳۶
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸

راهبرد خروج از مشکلات اقتصادی کشور، حمایت از کالای ایرانی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار حسین حسین زاده در جمع بسیجیان پایگاه شهید محلاتی روستای عیوضلو درباره نامگذاری سال 97 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حمایت از کالاهای ایرانی اظهار کرد:مسئولان با بهره‌گیری از فرمایشات معظم‌له در راستای تحقق شعار سال تلاش کنند.

وی بیانات مقام معظم رهبری در پیام نوروزی و جمع زائران مشهد مقدس را پیام بیدار و هوشیار باش به مردم و مسئولان عنوان کرد و گفت:امسال حمایت از کالای ایرانی باید به عنوان وظیفه ای برای مردم و مسوولین در نظر گرفته شده است.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری با بیان اینکه حمایت از تولیدات داخلی نباید شعاری باشد بلکه عملیاتی شود گفت:اگر می خواهیم در مقابل تحریمهای دشمنان بایستیم باید از تولیدات داخلی و کالای ایرانی حمایت کنیم.

حسین زاده خاطرنشان کرد:بحث اقتصاد مقاومتی نیازمند انقلاب است و این در صورتی خواهد بود که مردم به صحنه بیایند و با باور و تعصب ملی از کالای ایرانی و تولید داخلی استفاده کنند.

وی راهبرد خروج از مشکلات اقتصادی کشور را حمایت از کالای ایرانی دانست و تصریح کرد:اگر امروز در عرصه های مختلف نظام و بحث های دفاعی و موشکی در دنیا حرفی برای گفتن داریم در گرو منویات مقام معظم رهبری و خون شهداست.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری بر لزوم ارتقا کیفیت کالاهای ایرانی توسط تولید کنندگان کشور تاکید کرد و گفت:مهمترین نکته برای تحقق حمایت از کالای ایرانی، افزایش کیفیت است.

ارسال نظرات