پسر شهید صیاد شیرازی: دو بعد از خصوصیات اخلاقی شهید صیاد باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد؛ یکی بحث ولایت مداری شهید صیاد در زمان امام خمینی(ره) و آقا و بعد دوم معنویات و عبادت های ایشان است.
کد خبر: ۹۰۰۴۹۸۷
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱

 به گزارش  سرویس  بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت، جمعی از مسئولین سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت با خانواده شهید صیاد شیرازی دیدار داشتند که خلاصه ای از آن به این شرح است:

سردار حمیدی نیا از دوستان شهید صیاد به خصوصیات اخلاقی شهید اشاره و گفت: با توجه به مسئولیت های سنگینی که داشت به صله رحم اهمیت می داد، خیلی کم خواب بود، شجاع بود، کم خوراک بود، به بیت المال توجه ویژه ای داشت، با همکار ها صمیمی بود به نحوی که با اسم کوچک علی ایشان را صدا می کردند.

 

سردار حمیدی نیا در ادامه افزود: با وجود اینکه خود ساخته بود و دارای معنویات بود، با این وجود ارتباط قوی با علما داشت،  و دفترچه یادداشتی همراه داشت و نکات اخلاقی و کاری را در آن ثبت می کرد.

 پسر شهید صیاد شیرازی دو بعد از خصوصیات اخلاقی پدر را مهم دانست و اظهار داشت: دو بعد از خصوصیات اخلاقی شهید صیاد باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد؛ یکی بحث ولایت مداری شهید صیاد در زمان امام خمینی(ره) و آقا و بعد دوم معنویات و عبادت های ایشان است.

 

.

 

 

 

تهیه و تنظیم: امین حرثی

 
 
ارسال نظرات