رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات نظرآباد:

چهار باب از درب‌های امامزاده محمد (ع) در نظرآباد کامل می‌شود

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات نظرآباد گفت: چهار باب از درب‌های حرم مطهر امامزاده آقاسید محمد (ع) در شهرستان نظرآباد کامل و در چند ماه آینده به سامرا منتقل خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۰۴۹۹۲
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سیدرحمان حسینی در خصوص ساخت درب‌های حرم مطهر آقاسیدمحمد (ع) اظهار کرد: تاکنون شهرستان نظرآباد مفتخر به ساخت دو باب از درب‌های حرم مطهر آقاسیدمحمد (ع) عموی بزرگوار امام زمان (عج) بوده است.

 چهار باب از درب‌های امامزاده محمد (ع) در نظرآباد کامل می‌شود

وی افزود: از ابتدای سال جاری دو درب دیگر نیز جهت مونتاژ و تکمیل پروژه به کارگاه ساخت این درب‌ها واقع در ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان نظرآباد منتقل‌شده‌اند.

این مسئول در ارتباط با دلیل انتقال دو درب دیگر به کارگاه نظرآباد بیان کرد: با توجه به شرایط مساعد جهت ساخت و فضای کارگاهی موجود بار دیگر این افتخار نصیب خادمان و عاشقان حسینی در این شهرستان شده است.

حسینی یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود در سه ماه آینده مراحل ساخت کلیه درب‌ها در سطح استان البرز به اتمام رسیده و آماده انتقال به سامرا و حرم مطهر این امامزاده عظیم الشان باشند.

وی در ادامه با اشاره به غرفه ستاد بازسازی عتبات عالیات نظرآباد در نمایشگاه بهاره این شهرستان عنوان کرد: خوشبختانه با همکاری اتاق اصناف نظرآباد، ماه گذشته ما نیز غرفه‌ای در نمایشگاه بهاره شهرستان داشتیم که هدف از برپایی و ایجاد آن اطلاع‌رسانی عملکرد ستاد در قالب توزیع بروشور و پخش کلیپ‌های تصویری بود که مردم عزیزمان هرچه بهتر و بیشتر از نحوه فعالیت ستاد آگاه شوند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات نظرآباد در پایان در خصوص برنامه‌های آینده این ستاد خاطرنشان کرد: یکی از عمده اهداف و برنامه‌های ما در سال 97 همکاری بیشتر و بهتر با کلیه ارگان‌ها و نهادهای سطح شهرستان و اهدای سند افتخار به‌پاس همکاری آن‌ها می‌باشد که قطعاً عملیاتی نمودن این هدف بسیار مثمر ثمر خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار