خبرهای داغ:
مدیرعامل موسسه خیریه راه فرشتگان آسمانی :

تلاش می کنیم با حفظ کامل کرامت افراد خدمت ارائه دهیم

مدیرعامل موسسه خیریه راه فرشتگان آسمانی گفت: ۲۳ نوجوان و جوان ۱۲ تا ۱۸ ساله بی سرپرست و بدسرپرست در مرکز امیرالمونین شهر محمدیه زندگی می کنند.
کد خبر: ۹۰۰۵۰۰۱
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر عاملیان روزیکشنبه دربازدید استاندار قزوین از مرکز نگهداری کودکان و نوجوانان بد سرپرست و بی سرپرست بهزیستی در شهر محمدیه اظهارداشت: موسسه راه فرشتگان آسمانی در سال ۹۱ با کمک خیرین در استان راه اندازی شده و دارای ۴ خانه شبه خانواده است و خدمات خود را در اختیار افراد واجد شرایط قرار می دهد.
وی بیان کرد: مرکز شیرخوارگاه برای نگهداری کودکان زیر ۵ سال از مراکز فعال شده که ۲۳ نفر در آن نگهداری می شود، یک مرکز در قزوین ویژه کودکان دختر ۶ تا ۱۲ سال است و یک مرکز برای افراد ۱۲ تا ۱۸ سال به تعداد ۲۲ نفر و یک گروه دانشجویی هم داریم که در ساختمانی مجزا خدمت دریافت می کنند.
عاملیان تصریح کرد: مرکز امیرالمومنین ویژه پسران ۱۲ تا ۱۸ سال است که در حال حاضر ۲۳ نفر در آن نگهداری می شوند و همه در حال تحصیل هستند.
مدیرعامل موسسه راه فرشتگان آسمانی یادآورشد: در این مرکز همه خدمات تحصیلی، معیشتی، زندگی به صورت رایگان داده می شود تا این افراد به شرایطی برسند که زندگی مستقلی داشته باشند و همه نیازها و مخارج آن توسط خیرین تامین می شود.
ماهانه ۱۷۰ میلیون تومان هزینه نگهداری در مرکز امیرالمومنین(ع)
وی اضافه کرد: هزینه مرکز امیرالمومنین(ع) با ۶۰ نفر نیرو بالغ بر ۱۷۰ میلیون تومان در ماه است که بهزیستی برای هر نفر ۳۵۰ هزار تومان در ماه پرداخت می کند و مابقی که حدود ۱۶۰ میلیون تومان می شود از سوی خیرین تامین می شود.
عاملیان گفت: هزینه نگهداری هر فرد در این مرکز بالغ بر یک میلیون و پانصد هزار تومان است که در سال گذشته توانستیم بیش از ۷۲۰ میلیون تومان کمک نقدی و ۵۸۰ میلیون تومان کمک غیر نقدی توسط خیرین و نیکوکاران جمع آوری و در این امور هزینه کنیم که جای تقدیر دارد.
وی اضافه کرد:سال گذشته خیرین بالغ بریک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اهداکردند و امسال نیز با همین کمکهای خیرخواهانه قادریم خدمات خود را در مراکز نگهداری کودکان و نوجوانان و جوانان بدون سرپرست ادامه دهیم.
در ادامه کشاورز مدیر مرکز نگهداری کودکان امیرالمومنین اظهارداشت: تلاش می کنیم با حفظ کامل کرامت افراد نسبت به ارائه خدمات معیشتی، روان شناسی و رفاهی اقدام کنیم.
وی بیان کرد: تمام این جوانان و نوجوانان از افراد نخبه هستند و با معدل بالا در مقاطع مختلف نحصیل می کنند و همه توان خود را بکار می گیریم تا توانمندی افراد شکوفا شود.
کشاورز از همکاری مدیرکل بهزیستی استان در اداره این مرکز تشکر کرد و اظهارداشت: با همکاری بهزیستی و خیرین خدمات ارزشمندی به افراد ساکن این مرکز داده می شود و درواقع در این مکان زندگی صمیمانه ای جریان دارد.
در ادامه تعدادی از کودکان و نوجوانان این مرکز با هنرنمایی خود فضایی فرحبخش و توام با صمیمیت را در کنار استاندار قزوین تجربه کردند و با زبانی ساده و خودمانی خواستار تامین نیازهای خود از جمله رفع نگرانی در زمینه اشتغال آینده، خدمت سربازی و تامین وسایل ورزشی در مرکز خود شدند.
در این دیدار چند تابلوی هنری به رسم یادبود از سوی کودکان و نوجوانان موسسه خیریه راه فرشتگان اسمانی به استاندار قزوین اهدا شد و زاهدی نیز هدایایی به آنها اهداء کرد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها