رونمایی از آلبوم‌های موسیقی «روج»، «پیامبر مهربانی»، «آفتاب این سامون» به همراه اجرای زنده موسیقی سنتی در سالن شهید باغبانی حوزه هنری و رونمایی از کتاب‌های «کوچ پاییزی درناها» و «شیری شبیه آهو» در بابل انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۰۰۵۰۳۵
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مهدی معصومی‌گرجی با بیان اینکه هفته هنر انقلاب اسلامی در واقع ویترین حوزه هنری است، اظهار کرد: پایه‌گذاری این نهاد براساس افکار و اندیشه‌ها و همت والای شهید مرتضی آوینی است که در 20 فروردین‌ماه 1372 هنگام تولید مجموعه روایت فتح، بر اثر انفجار مین در منطقه عملیاتی فکه به شهادت رسیده است.

وی درباره برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در مازندران گفت: برای  19 فروردین‌ماه اکران فیلم سینمایی به وقت شام به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا در سینما سپهر ساری با حضور مسؤولان، هنرمندان و خانواده‌های آنها انجام شد.

معاون فرهنگی هنری اداره‌کل حوزه هنری مازندران با بیان اینکه رونمایی از چند اثر هنری نیز در هفته هنر انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد، تصریح کرد: رونمایی از آلبوم‌های موسیقی «روج»، «پیامبر مهربانی»، «آفتاب این سامون» به همراه اجرای زنده موسیقی سنتی در سالن شهید باغبانی حوزه هنری و رونمایی از کتاب‌های «کوچ پاییزی درناها» و «شیری شبیه آهو» در بابل انجام می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها