همسر شهید حسن رجایی‌فر با بیان اینکه شب گذشته با تماشای پایتخت5 احساس کردم بر همسرم چه گذشت، خاطرنشان کرد: مردم ما را درک کنند، مدافعان حرم سرسوزنی برای پول نرفتند، ذهن‌شان باز شود و از خواب غفلت بیرون بیایند.
کد خبر: ۹۰۰۵۰۴۳
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، راضیه بیگلرنیا در گفت‌وگویی درباره قسمت هفدهم سریال پایتخت 5 اظهار کرد: دیشب برای ما شب قشنگی نبود، اشک بود، دختر ۱۲ ساله‌ام بغض کرد و نشستیم گریه کردیم.

وی افزود: پسر سه ساله من با دیدن این صحنه‌ها بی‌قراری می‌کرد، می‌خواستم تلویزیون را خاموش کنم اما دخترم می‌گفت می‌خواهم بدانم پدرم با چه صحنه‌هایی مواجه شده است.

همسر شهید حسن رجایی‌فر با بیان اینکه  شب گذشته احساس کردم بر همسرم چه گذشت، خاطرنشان کرد: مردم ما را درک کنند، مدافعان حرم سرسوزنی برای پول نرفتند، ذهن‌شان باز شود و از خواب غفلت بیرون بیایند.

وی عنوان کرد: جاهلان درک کنند که رفتن مدافعان حرم برای بشار اسد و پول نبود و برای حفظ حرم رفتند و بدانند این شهیدان چه کشیدند که ناموس‌شان و ناموس ایران حفظ شود و باید درکشان نسبت به این قضیه بالا برود.

وی با بیان اینکه با دیدن قسمت هفدهم سریال پایتخت شام نخوردیم شب بدی بود، گفت: با دیدن این صحنه‌ها دخترم می‌گفت بابای من چی کشید وقتی دشمنان حمله کردند قانعش کردم ولی کسی نبود من را قانع کند.

وی تاکید کرد: کوردلانی که حرف از پول می‌زنند و حرف‌هایی که می‌زنند دل ما را به درد بیاورند این فیلم بود با واقعیت روبرو شوند چه احساسی به آنها دست می‌دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها