آرامش و امنیت حاکم برکشور مرهون فداکاری و ایثار رزمندگان است / برگزاری مراسم سالگرد شهادت شهید «صیاد شیرازی» در سنندج

معاون سیاسی،امنیتی اجتماعی استاندار کردستان گفت: آرامش و امنیت حاکم برکشور مرهون فداکاری و ایثار رزمندگانی است و به برکت خون شهدا کشور ما امروز عزتمندتر و سربلندتر از هر زمانی است.
کد خبر: ۹۰۰۵۰۴۵
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حسین خوش اقبال در جلسه هماهنگی هفته ارتش و ستاد بزرگداشت هنر انقلاب با بیان اینکه نامگذاری روز ۲۹ فروردین به نام روز ارتش از ابتکارات حضرت امام بود ادامه داد: ارتشیان در بدو پیروزی انقلاب همراه امام و در کنار مردم قرار گرفتند و در دوران هشت سال دفاع مقدس حماسه آفرینی کردند.

خوش اقبال اضافه کرد: شهدا چراغ‌های روشن و فروزان انقلاب هستند و نباید فراموش کنیم که با فداکاری و از خود گذشتگی شهدا در دوران دفاع مقدس بی نظیرترین حماسه‌ها خلق شد.

وی قدرشناسی از ارتش و دیگر نیرو‌های نظامی را وظیفه همه افراد و اقشار جامعه ذکر کرد و افزود: آرامش و امنیت حاکم برکشور مرهون فداکاری و ایثار رزمندگانی است و به برکت خون شهدا کشور ما امروز عزتمندتر و سربلندتر از هر زمانی است.



معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در ادامه با بیان اینکه روز ۱۹ فروردین سالگرد شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام شهید صیاد شیرازی و ۲۰ فروردین سالروز شهادت سید مرتضی آوینی است گفت: شهید صیاد شیرازی در دوران حیات شان نشان داد که جزو وفادارترین نیرو‌ها به نظام و انقلاب بود ودر این راه نیز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

خوش اقبال اظهار داشت: انتظار می‌رود صدا وسیما و دیگر رسانه‌ها به صورت گسترده نسبت به اطلاع رسانی وپوشش خبری این مراسم و برنامه‌ها اقدام کنند و نهاد‌های فرهنگی نیز نسبت به تبلیغات محیطی توجه خاص داشته باشند.

وی افزود: در مراسم‌های گرامیداشت هفته ارتش، شهید صیاد شیرازی ومرتضی آوینی تلاش شود از همه ظرفیت‌ها و امکانات به نحو مطلوب و گسترده استفاده شود.

برگزاری مراسم سالگرد شهادت شهید «صیاد شیرازی» در سنندج

در ادامه امیر ابوالفضل برزگری فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان اظهار کرد: نیرو‌های مسلح پناهگاه و دژ مستحکم ملت و یکی از راه‌های تحقق امنیت کشور است و امور مردم جز با نیرو‌های مسلح استوار نمی‌گردد.

امیر برزگری به رشادت‌های صیاد شیرازی در منطقه غرب و شمال غرب کشور اشاره کرد و گفت: امروز جایی جایی غرب کشور مملو از رشادت‌های صیاد شیرازی است و بدون شک این شهید بزرگوار ثابت کرد که می‌توان نظامی بود، ولی با لطافت و مهربانی با مردم برخورد کرد.

وی گفت: امنیت و آرامش امروز با وجود نیرو‌های مسلح عینیت می‌یابد و همانطور که شهدای عزیر با نثار جان خود افتخار و امنیت را برای مردم به ارمغان آوردند وظیفه‌ی ما نیز این است که بتوانیم در راستای رسالت آن‌ها قدم بگذاریم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ کردستان گفت: مراسم سالروز شهادت شهید صیاد شیرازی روز سه شنبه با حضور امیر دکتر ناصر آراسته در سنندج برگزار می‌شود تا بتوانیم بخشی از رشادت‌های این شهید عزیز را برای نسل جدید بازگو کنیم.

وی ادامه داد: هر ساله از روز ۲۱ الی ۲۹ فروردین ماه با نام هفته‌ی ارتش نامگذاری شده است که این ایام فرصتی برای مدیران و مسئولان است تا با یادآوری و توجه به آن موجب تقویت عزم ملی و سرافرازی هر ایرانی شاهدترویج ایثار و شهادت و بها دادن به ارزش‌ها و افتخارات باشیم.
 
انتهای پیام/7727
 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار