مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان گفت: باید طوری زندگی کرد که از گذشته و عملکرد خودمان پشیمان نباشیم.
کد خبر: ۹۰۰۵۰۵۱
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالفضل راسخی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان در اولین جلسه اخلاق سال ۹۷ در جمع کارکنان و سربازان این رده ضمن تبریک اعیاد ماه رجب گفت:ایام و عمر انسان به سرعت می‌گذرد و سال‌ها یکی پس از دیگری می‌گذرند و در این بین آن چیز که مهم است این است که کردار و رفتار. ما در این گذر ایام چگونه است.
راسخی ادامه داد: باید طوری زندگی کنیم که وقتی به گذشته و اعمال خود نگاه می‌کنیم پشیمان نباشیم باید توجه داشته باشیم که چقدر از کار‌هایی که انجام داده ایم و می‌دهیم مورد رضایت و عنایت پروردگار بوده و است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به ارزش والای خدمت رسانی به مردم اشاره کرد و گفت: اینکه ما چقدر برای آرامش و آسایش هم نوعان خود قدم برداشته ایم نکته بسیار مهمی است که از دیدگاه پروردگار بصورت ویژه دیده میشود؛ لذا این امر نیز امری است که باید در عملکرد خود به آن نگاهی خاص داشته باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دو نکته در احادیث خیلی سفارش شده است که باید از آن‌ها درس عبرت بگیریم تا بلکه هر سال زندگی مان بهتر از سال پیش باشد و آن دو نکته عبارت اند از خداوند رضایت خود را در حسنات خود مخفی کرده است. یعنی بعضی از کار‌ها ویژه مورد رضایت و خشنودی خداوند متعال قرار می‌گیرد و ما انسان‌ها نمی‌دانیم این کار کدام عمل صالح است؛ لذا شاید کوچکترین و ساده‌ترین کار‌ها مورد رضایت خدا قرار بگیرد.
راسخی ادامه داد: دومین نکته برخی از گناهان ما انسان هاست که خداوند را خشمگین می‌سازد؛ لذا انسان نباید هیچ گناهی را کوچک بشمارد چه بسا یک کار مکروه و گناهی کوچک مورد غضب خداوند متعال قرار بگیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها