فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز گفت: امروز برخی از مسئولین کشور علاوه بر اشرافیت اقتصادی دچار اشرافیت سیاسی شده اند و خود را از نظام طلبکار می‌دانند.
کد خبر: ۹۰۰۵۰۵۵
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ محمدرضا غفاری در جمع پایوران ناحیه مقاومت بسیج درگز ضمن اشاره به بیانات نوروزی رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: مقام معظم رهبری تاکید بسیاری به چند نکته داشتند که از میان آن‌ها می‌توان به قابل حل بودن مشکلات به شرط همبستگی مردم و مسئولین، نفوذ و گسترش انقلاب به واسطه بیان شعار‌های انقلابی و استفاده از سرمایه عظیم نیروی جوانان کشور اشاره کرد.

وی در ادامه با اشاره به حوادث اخیری که کشور را به خود مشغول کرده بود، تصریح کرد: با بررسی ریشه این اتفاقات خواهیم دید رواج تفکر غرب‌گرایی در بین مسئولین و خواب زدگی نیرو‌های انقلاب مهم‌ترین علت حوادثی است که در چند ماه گذشته مشکلات زیادی را در سطح جامعه به وجود آورد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز گفت: امروز برخی از مسئولین کشور علاوه بر اشرافیت اقتصادی دچار اشرافیت سیاسی شده اند و خود را از نظام طلبکار می‌دانند؛ این افراد خود را ذخایر نظام معرفی کرده و معتقدند حقوق‌های نجومی حق آنهاست؛ چرا که جز آن‌ها کسی توانایی اداره کشور را ندارد.

وی عنوان کرد: نتیجه اشرافی‌گری و عدم نظارت نیرو‌های انقلابی، موجب بی تدبیری و عملکرد بد مسئولان اجرایی خواهد شد که این موضوع منجر به ایجاد مشکلات اقتصادی، ولنگاری فرهنگی، ایجاد ناامیدی و توقف جامعه از رشد و در نهایت اعتراض مردم خواهد شد.

غفاری تشریح کرد: در مدیریت حوادث اخیر سه دسته از افراد وجود داشتند؛ دسته‌ای که از ابتدا مخالف افکار امام(ره) بودند، دسته‌ای که رقیب امام(ره) بوده و انقلاب را حاصل زحمات خود می‌دانستند و دسته‌ای که حامی نظام و انقلاب بودند و امروز هم پای اصول خود ایستاده اند.

این مقام مسئول تبیین کرد: تمام تلاش دو گروه اول ترویج ناامیدی در بین مردم و ایجاد فاصله بین نیاز‌های مردم و خدمات انقلاب است تا به این بهانه بتوانند مردم را از صحنه انقلاب دور کنند. این موضوع بسیار سهمگین و خطرناک است و پیشگیری نکردن از آن، باعث افت نظام خواهد شد.

وی ابراز کرد: بیشتر مسائلی که توسط گروه‌های معاند نظام مطرح می‌شود در واقع بزرگنمایی نیاز‌های کاذب است؛ مسائلی همچون حوادث خیابان انقلاب، کنسرت‌های موسیقی و فیلترینگ تلگرام بهانه‌ای است برای دور کردن اذهان مردم از پرداختن به نیاز‌های واقعی.

غفاری ضمن بیان اینکه پرچم هر کشور نماد عزتمندی آن کشور است خاطر نشان کرد: مردم تمام دنیا حتی اگر با مسئولین و سیاست‌های آنان مخالف باشند هیچ گاه اقدام به آتش زدن پرچم کشورشان نمی‌کنند، اما متاسفانه عده‌ای فریب خورده در حوادث ۹۶ پرچم این کشور را به آتش کشیدند؛ این حرکت مصداق بارزی از بزرگنمایی نیاز‌های کاذب توسط دشمن است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز تاکید کرد: برای اینکه بتوانیم قدم موثری برای نظام برداریم نیاز است از خود گذشتگی داشته و با رساندن خود به طراز انقلاب، روح امید را به جامعه بدمیم.

وی افزود: متاسفانه امروز بسیاری از مسئولین نگاه سیاسی به مسائل دارند، اما ذکر این نکته حائز اهمیت است که تلاش و خدمت صادقانه بدون بهره برداری سیاسی پادزهری است در برابر ناامیدی اقشار جامعه.

غفاری در پایان خاطر نشان کرد: اگر بتوانیم با تلاش و حضور در بین مردم، به شبهات آن‌ها پاسخ داده و دستاورد‌های نظام را معرفی کنیم، قطعا خواهیم توانست رضایت مندی مردم را از نظام و انقلاب بالا برده و همچون سدی در برابر دشمن ایستادگی کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها