امام جمعه گناوه گفت: با وجود این که میزان مسافران ورودی به گناوه با امکانات این شهرستان هم‌خوانی نداشت، اما گردشگران از خدمات ارائه شده رضایت داشتند.
کد خبر: ۹۰۰۵۰۶۲
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام سید عبدالهادی رکنی‌حسینی اظهار داشت: در تعطیلات امسال شاهد افزایش میزان گردشگران نوروزی نسبت به سنوات گذشته در شهر گناوه بودیم که با وجود این که این میزان مسافر با امکانات این شهرستان هم‌خوانی نداشت، اما گردشگران از خدمات ارائه شده رضایت داشتند.

وی افزود: گناوه در عرصه ملی به عنوان یک بندر تجاری توریستی شناخته شده است و نیاز است که با ارتقاء زیرساخت‌ها و به عنوان یک بندر فرا استانی و در گستره ملی دیده و به آن امکانات داده شود. 

امام جمعه گناوه تصریح کرد: در ایام نوروز شاهد مهمان‌نوازی خوبی نیز از طرف مردم گناوه بودیم و با وجود این که به دلیل ازدحام مسافرین نوروزی، امکان جابجایی مردم گناوه در این شهر به سختی و با کندی می‌گذشت اما با روی گشاده برخورد می‌کردند.

وی عنوان کرد: فرهنگ بالای مردم گناوه و ظرفیت‌های گردشگری و تجاری این شهر سبب شده تا گناوه در سطح کشور به خوبی شناخته و در سال‌های آینده نیز میزان گردشگران در ایامی مانند نوروز از امسال نیز فراتر رود که نیاز است از هم اکنون به فکر ارتقاء زیرساخت‌های این شهر باشیم.

رکنی‌حسینی یادآور شد: با ارتقاء زیرساخت‌های گردشگری، شاهد ایجاد موج‌های جدید اشتغال در این شهر خواهیم بود که می‌تواند در کاهش میزان بیکاری چجوانان این شهرستان تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات