رئیس حوزه هنری استان کردستان:

بهره برداری از ظرفیت‌های عظیم نیروی انسانی در راستای خدمت به هنر

رئیس حوزه هنری استان کردستان گفت: حوزه هنری در همین راستا تلاش می‌کند تا با بهره برداری از ظرفیت‌های عظیم نیروی انسانی در راستای خدمت به هنر متعالی و مبتنی بر ارزش‌های اسلامی برنامه‌ریزی داشته و بر این مبنا حرکت کند.
کد خبر: ۹۰۰۵۰۶۳
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، امین مرادی ر. دیدار کارکنان و هنرمندان حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان و سازمان بسیج هنرمندان استان با نماینده، ولی فقیه در کردستان با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و تبریک سال نو، اظهار کرد: تلاش در مسیر ظهور و بروز ظرفیت‌های هنری و فرهنگی انقلاب اسلامی ایران از جمله وظایف اصلی نهاد‌های متولی است.
وی افزود: این بخش به ویژه نهادی برآمده از متن انقلاب اسلامی است، حوزه هنری تلاش می‌کند تا با بهره برداری از ظرفیت‌های عظیم نیروی انسانی در راستای خدمت به هنر متعالی و مبتنی بر ارزش‌های اسلامی برنامه‌ریزی داشته و بر این مبنا حرکت کند.

وی بیان داشت: حوزه هنری انقلاب اسلامی که همزمان با پیروزی انقلاب شکل گرفت امروز به خود می‌بالد که ادامه دهنده اهداف متعالی این نظام در حوزه فرهنگ و هنر است.

مرادی در ادامه به فعالیت‌های این حوزه در طول چهار دهه اخیراشاره کرد و بیان داشت: در این مسیر با در اولویت قرار دادن رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل توانسته ایم به اهداف متعالی خود دست پیداکند.

به گفته این مقام مسوول، نگاهی به فعالیت‌های فرهنگی و هنری شهید آوینی طی سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران نشان می‌دهد که اگر هنر در خدمت ارزش‌های متعالی دینی و اسلامی قرار گیرد، لاجرم بر دل خواهد نشست و امروز چه بسیارند جوانانی که که با مشاهده آثار این شهید اهل قلم عاشق نظام و انقلاب اسلامی شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: بدون شک اولویت اصلی فعالیت‌ها و برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی نگاهی مجدد و مبتنی بر بازتعریف هنر انقلابی و بر اساس ارزش‌های متعالی اسلامی و دینی است.

مرادی افزود: به همین دلیل انتظار می‌رود که حوزه هنر انقلاب اسلامی استان کردستان بتواند در سایه این حمایت‌ها و همکاری‌ها به اهداف متعالی خود دست پیدا کند.


به گفته وی، جایگاه حوزه هنری انقلاب اسلامی در استان کردستان بر اساس خط مشی تعریف شده به جایگاهی دست پیدا کرده که ضمن ارتباط گسترده با هنرمندان و فعالان این بخش، مدعی دفاع همه جانبه از هنر دینی انقلاب اسلامی است.

وی در پایان با اشاره به به برخی از اقدامات حوزه هنری طی سال گذشته گفت: برگزاری چهاردهمین یادواره شمس قریشی با حضور بیش از ۲۰ هزار نفر، شب عاشورایی و سوگواره عاشورایی در بیجار، برگزاری محفل حدیث باب عشق، هفتمین جشنواره دف نوای رحمت، برگزاری شب شعر و خاطر شهید توفیقی و شهید بیانی، شب شهید شاخص جامع پزشکی کشور، جشنواره نمایش خوانی وتار و ... از جمله این برنامه‌ها بوده است.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات
آخرین اخبار