مسئول ستاد مردمی جبهه مقاومت استان اردبیل گفت: طبق فرمایشات امام خمینی (ره) و آرمان‌های ایشان آزادسازی قدس شریف به زودی محقق خواهد خواهد و همان جمله معروف "مسیر قدس از کربلا می‌گذرد" توسط رزمندگان اسلام این مسیر هموار خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۰۵۰۶۷
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴

هدف جبهه مقاومت آزادسازی قدس شریف است/ دشمن به دنبال از بین بردن اسلام است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سید شفیع حسینی پیش از ظهر امروز در جلسه با مدیران دستگاه های اجرایی اردبیل با اشاره به نامه سردار سلیمانی به امام خامنه ای به جهت پایان سیطره داعش در سوریه و عراق گفت: سیطره داعش به همت  رزمندگان و مدافعان حرم در کشور های عراق و سوریه به پایان رسید اما هنوز جنگ تا پایان آزادسازی قدس شریف ادامه دارد.

وی اظهار داشت: طبق فرمایشات امام خمینی (ره) و آرمانهای ایشان آزادسازی قدس شریف به زودی محقق خواهد خواهد و همان جمله معروف "مسیر قدس از کربلا می گذرد" توسط رزمندگان اسلام این مسیر هموار خواهد شد.

مسئول ستاد مردمی جبهه مقاومت استان اردبیل افزود: به جرأت می توان گفت پشتیبانی از جبهه مقاومت و رزمندگان مدافع حرم  تبدیل به یک تکلیف شرعی و وظیفه دینی ما شده است چرا که آن عزیزان در سخت ترین شرایط برای دفاع از این مرز و بوم تلاش شبانه روزی دارند.

وی تصریح کرد: استان اردبیل تا کنون 9 شهید در دفاع از حرمین آل الله و دفاع از انقلاب و اسلام تقدیم کرده است و این یک افتخار برای ملت دارالارشاد است و در همین راستا به جهت حمایت از رزمندگان در جبهه مقاومت مردم عزیز تا کنون از هیچ کمکی چه نقدی و چه غیر نقدی دریغ نکرده اند و همیشه یاری رسان در امر کمک رسانی به مدافعان حرم بوده اند.

حسینی افزود: استان اردبیل به همت مردم استان شهید پرور اردبیل در کمک رسانی به جبهه مقاومت پیشرو می باشد و در کشور مقام سوم را دارد که یک اقدام ارزشمند از سوی این مردم عزیز است.

وی بیان کرد: دشمن امروز به دنبال از بین بردن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اسلام ستیزی است و می خواهند کلمه اسلام و واقعیت های اسلام را از بین ببرند و امروز شاهد این این هستیم با بد جلوه دادن این ارزشها تاثیر منفی بر روی جوانان گذاشته اند اما با تدابیر امام خامنه ای نقشه های شوم آنها نقش بر آب شد و ملت و جوانان و خون های که تقدیم انقلاب و اسلام شده اند را نجات دادند.

حسینی بیان کرد: مسیر نهایی و پیشروی دشمن، داعشی ها و تکفیری ها کشور ایران بوده و است و نهایی ترین هدف آنها از بین برم دین مبین اسلام و کشتار مسلمانان است.

مسئول ستاد مردمی جبهه مقاومت استان اردبیل گفت: امروز به برکت مدافعان حرم مردم در آسایش و امنیت قرار گرفته اند و مردم عزیزمان با آرامش به مسائل توسعه پرداخته و  زندگی راحتی را سپری می کنند که بسیار جای شکر دارد.

ارسال نظرات