در مراسم چهلم دوشهید گمنام شهرستان بردسکن مطرح شد:

تبعیت از ولایت فقیه رمز پیروزی ما بر دشمنان بود/ مسئولان نباید در حمایت از کالای ایرانی فقط شعار دهند

مدیر حوزه علمیه شهرستان بردسکن تاکید کرد: حمایت از کالای ایرانی باید دغدغه و نگرانی ملت و مسئولان ما باشد و مسئولان نباید در این زمینه فقط شعار دهند.
کد خبر: ۹۰۰۵۰۶۸
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹
مراسم چهلم دوشهید گمنام شهرستان بردسکن برگزار شد. به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ مراسم چهلم دو شهید گمنام شهرستان بردسکن که اسفند ماه سال گذشته در محل دانشگاه آزاد شهرستان به خاک سپرده شده بودند با حضور مردم شهید پرور شهرستان در محل هیئت محبان الحسین شهرستان بردسکن برگزار شد.
 
در این مراسم حجت الاسلام زارعی؛ مدیر حوزه علمیه شهرستان به عنوان سخنران مراسم طی سخنانی به آیاتی از قرآن در خصوص اجر شهادت در راه خدا اشاره کرد و گفت: شهدا عند ربهم یرزقونند، شهدا زنده اند و نزد خدای خود روزی می‌خورند؛ این ما هستیم که در گمنامی به سر می‌بریم و شهدا زنده اند و نامشان جاوید است.
 
وی در ادامه سخنان خود به فرمایش مقام معظم رهبری در مورد جنگ تحمیلی پرداخت و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند این جنگ برای ما یک گنج بود اما این هنر ماست که از گنج شهدا استفاده کنیم، همانطور که امام سجاد (ع) با اقدامات خود از واقعه عاشورا گنجی را بوجود آوردند و این گنج تا ائمه بعد انتقال یافت ما هم باید از گنج ۸ سال دفاع مقدس بهره ببریم و امروز وظیفه ماست که نام و یاد شهدا را زنده نگه داریم که این خود گنجی برای ماست.
 
زارعی افزود: امروز در اطراف کشور ما چه خبر است در عراق، سوریه، افغانستان و ... چه می‌گذرد آیا اگر این گنج جنگ نمی‌بود ما امنیت داشتیم؟ چه کسی این قدرت را ظاهر کرده است؟ جز شهدا چه کسی توانسته این کار را انجام دهد.
 
وی در ادامه گفت: آنچه در وصیت تمامی شهدا مشخص است تبعیت از ولایت فقیه است و تبعیت از ولایت فقیه رمز پیروزی ما بر دشمنان بوده؛ لذا حمایت از کالای ایرانی که شعار امسال نیز هست باید دغدغه و نگرانی ملت و مسئولان ما باشد امامسئولان نباید در این زمینه فقط شعار دهند، الان برخی از کالا‌ها را که انسان می‌بیند خجالت می‌کشد و این آیا برای ما ننگ نیست؟ وابستگی نیست؟ بی توجهی به ولایت فقیه و مردم نیست؟ مسئولان باید از کالای داخلی حمایت کنند، اما برخی متاسفانه حاشیه می‌روند انتظاری هم که می‌رود این است که جوان ایرانی بی‌کار نباشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار