خبرهای داغ:
یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن از شلیک یک فروند موشک بالستیک قاهر ام ۲ به مرکز تجمع مزدوران و متجاوزان در جیزان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۵۱۱۰
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بامداد امروز دوشنبه با یک فروند موشک بالستیک قاهر ام 2 مرکز تجمع مزدوران و متجاوزان سودانی در جنوب منطقه "المُوسم" در جیزان را در هم کوبیدند. این حمله موشکی ساعاتی پس از شلیک یک فروند موشک بالستیک "بدر 1" به مرکز تجمع متجاوزان در منطقه "خمیس مشیط" در عسیر صورت گرفت.

یگان موشکی ارتش یمن طی 12 روز گذشته با 6 فروند موشک بالستیک مواضع مزدوران و متجاوزان در جیزان، نجران، و عسیر را هدف قرار داده است. شلیک یک موشک بالستیک در طول هر دو روز بیانگر توسعه امکانات موشکی ارتش یمن در واکنش به ادامه تجاوز و محاصره ملت یمن توسط عربستان و همپیمانانش از بیش از سه سال قبل تاکنون به شمار می‌رود.

عملیات ارتش یمن علیه نظامیان سعودی در نجران و جیزان

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن روز یکشنبه یک دستگاه خودرو زرهی ارتش رژیم سعودی در نجران را هدف قرار دادند که در پی این حمله، این خودرو در آتش سوخت.

یک منبع نظامی گفت توپخانه ارتش و کمیته‌های مردمی یمن موفق شد یک خودرو  زرهی ارتش سعودی از نوع «برادلی» را در پایگاه "الحماد" در نجران را منهدم کند.

وی همچنین افزود یگان موشکی و توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مواضع ارتش سعودی و مزدورانش در تپه "القیاده" و منطقه مرزی "البقع" را با چندین خمپاره و راکت در هم کوبید که این خمپاره‌ها و راکت‌ها با دقت به اهداف مورد نظر اصابت کردند.

از سوی دیگر یک منبع نظامی در جیزان تاکید کرد یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن روستای "حامضه الشمالیه"، پشت پایگاه "العمود"، و دو پایگاه "الشبکه" و "المتنزه" را با چندین موشک هدف قرار داد.

افزایش شمار قربانیان حمله حربستان در تعز

شمار شهدای حمله جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به منطقه "المحول" در "دمنه حدیر" تعز به 14 شهید رسید که همگی از اعضای یک خانواده هستند.

آغاز حرکت مردم صعده برای شرکت در راهپیمایی "آزادسازی سرزمین"

شمار زیادی از شهروندان ساکن بخش‌های مختلف صعده حرکت خود را برای شرکت در راهپیمایی "آزادسازی سرزمین برای دفاع از ناموس" و وفاداری به شهید فرمانده، آغاز کردند.

عربستان سعودی از بیش از سه سال پیش با تشکیل ائتلافی متشکل از رژیم‌های مرتجع عربی، یمن را آماج حملات جنگنده‌ها قرار داده است که علاوه بر ایجاد خسارت‌های سنگین در بخش زیرساختی این کشور فقیر عربی، هزاران کشته و زخمی میان غیرنظامیان نیز گذاشته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها