کاپیتان! دلاربه ۶ هزار تومان رسید

در مقابل صرافی‌های که اقدام به فروش دلار کرده‌اند صف‌های طولانی تشکیل شده است.
کد خبر: ۹۰۰۵۱۲۶
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶

 

به گزارش خبرگزاری بسیج،  قیمت فروش سکه بهار آزادی به ۱ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان و فروش دلار امروز به دلار ۶۰۰۰ تومان رسید. همچنین سکه تمام ۱ میلیون و ۹۱۰ هزار تومان از مردم خریداری می‌شود. امروز نیز طبق روزهای گذشته همچنان نرخ ارز رو به افزایش بوده و فروش دلار امروز به ۶۰۰۰ تومان و خرید آن به ۵۷۰۰ رسیده است.

در حال حاضر بیشترصرافی‌ها اعلام می‌کنند که خرید و فروش ندارند یا تنها به یک نفر از اعضای خانواده ارز می‌فروشند. در مقابل صرافی‌های که اقدام به فروش دلار کرده‌اند صف‌های طولانی تشکیل شده است.به نظر می‌رسد با وجود حضور نیروهای پلیس در بازار همچنان دلالان هستند که برای ارز و نرخ آن تعیین‌تکلیف می‌کنند.

 حسن روحانی در خصوص نرخ ارز در زمان انتخابات ریاست جمهوری 92 دلیل اصلی نوسانات ارزش ریال در برابر دلار را خود شیفتگی دولت دانست. وی در 7 خرداد 92 گفت:
 
 اگر اقتصاد دستوری هم در دنیای امروز معنا و مفهومی دارد و اگر می توان در یک شعار و در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که نرخ دلار باید به 700 تومان تقلیل پیدا کند و بعد از چند ماه دلار به چند برابر افزایش یابد. مشکل کجاست؟ مشکل عدم مشورت، مشکل خود شیفتگی، مشکل عدم استفاده از ابزار علمی برای اداره کشور، مشکل بی ثباتی ها است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار