امروز رگبار باران و رعدوبرق در برخی مناطق استان‌های اصفهان، چهارمحال‌وبختیاری، شرق کرمانشاه، جنوب همدان و مرکزی خواهیم داشت.
کد خبر: ۹۰۰۵۱۳۰
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹
 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، براساس آخرین تحلیل داده ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی بیانگر رشد ابرهای همرفتی، گاهی رگبار باران رعد و برق و وزش باد در برخی مناطق استان های اصفهان،چهارمحال و بختیاری، شرق کرمانشاه، جنوب همدان و مرکزی، لرستان،کرمان، یزد، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان به ویژه در ساعات بعد از ظهر دوشنبه است.

روز سه شنبه سامانه بارشی از غرب کشور وارد می شود و سبب بارش پراکنده باران گاهی رعد و برق در استان های واقع در دامنه های زاگرس از جمله آذربایجان غربی، جنوب آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه،جنوب همدان و مرکزی، لرستان، چهارمحال و بختیاری،خوزستان، کهکیلویه و بویر احمد می شود همچنین در جنوب اصفهان، شمال فارس، غرب یزد، جنوب کرمان و سیستان و بلوچستان بارش پراکنده پیش بینی می شود.

چهارشنبه با تقویت این  سامانه در نوار غربی کشور رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد، غرب اصفهان، شمال فارس و جنوب کرمان پیش بینی می‌شود. در ایلام، شمال خوزستان، شمال کرمانشاه، جنوب کردستان بارش شدت بیشتری دارد.

////

ارسال نظرات