فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بردسکن از تحویل ۳۰ واحد سازه حمام به مناطق محروم عشایری شهرستان در سال جاری خبرداد.
کد خبر: ۹۰۰۵۱۴۰
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶
سرهنگ دوم پاسدار علی محبی  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار کرد: در سال جدید، با حمایت از کالای ایرانی و جهت تحقق اقتصاد مقاومتی ۳۰ واحد سازه حمام را در مناطق عشایری شهرستان بردسکن نصب خواهیم کرد.
 
وی افزود: در سال گذشته بیش از ۲۰ روستای عشایری شهرستان را شناسایی کردیم که مشخص شد این روستا‌ها حمام عمومی ندارند و یا حمام عمومی آن‌ها تخریب شده است و همچنین مشخص شد بیش از 60 درصد از مردم نیاز به حمام و سرویس بهداشتی دارند لذا با کمک بسیج سازندگی استان و ناحیه ۳۰ واحد حمام را در مناطق عشایری نصب خواهیم نمود.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بردسکن خاطرنشان کرد: البته افرادی که شناسایی شده اند بیش از 200 نفر هستند، اما در این مرحله با توجه به منابع موجود،  ۳۰ واحد نصب خواهد شد.
 
محبی ابراز داشت: البته با کمک امور صنفی شهرستان آبگرمکن‌های لازم نیز خریداری خواهد شدو در مرحله بعد با کمک خیرین تعداد 100 واحد حمام با مصالح ساختمانی ساخته خواهد شد.
 
وی گفت: اکثر این خانواده‌هایی که شناسایی شده نیازمند و دارای یک فرزند معلول هستند و امید واریم این اقدام مورد رضایت خداوند متعال قرار گیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها