در گفتگو با کارشناس فضای مجازی:

پیام رسان خارجی یا داخلی

کد خبر: ۹۰۰۵۱۵۷
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶
مدتی است که عده‌ای به شدت در حال تخریب پیامرسان‌های داخلی و حمایت از تلگرام و سایر پیام رسان‌های خارجی هستند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج یزد؛ برای روشن شدن موضوع روابط عمومی ناحیه روح الله یزد اقدام به گفتگویی نموده با یکی از کارشناسان فضای مجازی که به شرح ذیل می‌باشد.
سوال: بین یک پیام رسان خارجی و یک پیام رسان داخلی کدام را بهتر است انتخاب کنیم؟
لطفا به عبارات زیر دقت کنید:
الف) پیام رسان خارجی: به تمام عکسها، فیلم ها، متن‌ها و پیامک‌های گوشی ما دسترسی دارد.
پیام رسان داخلی: به تمام عکسها، فیلم ها، متن‌ها و پیامک‌های گوشی ما دسترسی دارد.
ب) پیام رسان خارجی: تمام اطلاعات ما را در سرور‌های خارج از کشور ذخیره می‌کند.
پیام رسان داخلی: تمام اطلاعات ما را در سرور‌های داخل کشور ذخیره می‌کند.
ج) پیام رسان خارجی: تمام اطلاعات ما شامل مکان زندگی ما، مکان شغل ما، مسیر‌ها و مکان‌هایی که هر روز رفت و آمد می‌کنیم، عکس ها، فیلم ها، پیامک‌ها و متن‌های گوشی یا رایانه ما را با قیمت‌های گزافی در اختیار هر سازمانی که در دنیا بخواهد قرار می‌دهد. حتی کشور‌های دشمن ما، چون اسراییل، آمریکا، عربستان و....
سوال: به نظر شما این اطلاعات به چه درد می‌خورند که عده‌ای حاضرند برای دانستن آن‌ها هزینه زیادی بکنند و این اطلاعات را با قیمت گزاف بخرند؟
پیام رسان داخلی: در صورت اقدامات غیر اخلاقی یا ضد امنیت ملی افراد، فقط با دستور دادگاه صالحه، تمام اطلاعات آن‌ها شامل عکس ها، فیلم ها، پیامک‌ها و متن‌ها را در اختیار نیروی انتظامی یا سایر سازمان‌های تامین کننده امنیت کشور قرار می‌دهد.
د) پیام رسان خارجی: هیچ گونه نظارتی بر روی کارهایش وجود ندارد و کلیه افراد و گروه‌های فاسد، ضد اسلام، ضد امنیت ملی، تروریستی و.... با خیال راحت هر کاری بخواهند می‌توانند در آن انجام دهند و با ترویج استفاده از مواد مخدر، فساد اخلاقی، شایعه پراکنی، توهین به دین اسلام و ائمه معصومین، آموزش ساخت وسایل کشتار مردم و... امنیت و پاکی جامعه را به هم بریزند.
پیام رسان داخلی: افرادی که به ترویج فساد و فحشا، مواد مخدر و کار‌های ضد امنیت ملی دست می‌زنند را از نرم افزار خود اخراج می‌کند و مانع فعالیت این افراد بی شرم که، چون گرگ در کمین دختران و پسران پاک این سرزمین هستند می‌شود.
سوال: چه کسانی به علت استفاده از پیام رسان داخلی ضرر می‌کنند؟
باید پاسخ این سؤال را بر عهده خوانندگان این متن بگذاریم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار