شهردار شاهرودبا اشاره به اینکه وجود زوائد بصری در شهر به زیبا سازی شهری آسیب وارد می کند، گفت: زیبا سازی باید هدفمند و هویت مدار باشد.
کد خبر: ۹۰۰۵۱۵۸
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محسن احمدی با بیان اینکه زوائد بصری باعث آلودگی محیطی شده و آرامش شهروندان را از بین خواهد برد، افزود: باید سعی شود از زیبا سازی هایی استفاده کرده که هیچ گونه خدشه ای به هویت و تاریخ این شهر وارد نکرده و از آن نیز به عنوان برند در کشور یاد شود.
وی ضمن این مطلب که در طرح استقبال از بهار ۳۷المان نوروزی در سطح شهر نصب شده است، ابراز داشت: فصل بهار و ایام نوروز فرصت و فضای مناسب به منظور حضور و مشارکت هنرمندان در فضا سازی خلاقانه محیط شهری است.
شهردار شاهرود با اشاره به اینکه هم گامی هنرمندان با شهروندان در پیشواز از بهار ایجاد نشاط و پویایی در محیط شهری ، امکان بروز و اجرای ایده ها و آثار هنری با شیوهای بیانی مختلف، اجرا و نمایش فرآیند آفرینش های هنری متناسب با محیط شهری و ایجاد فرصت آشنایی شهروندان با فرآیند خلق اثر هنری را می کند، اظهار داشت: اقدامات ارزشمند و خوبی در راستای زیبا سازی در شاهرود اتفاق افتاده که تلاش می کنیم کارهای مثبت را ادامه داده و با پوشش نقاط ضعف، به کارهای زیبا سازی شتاب بیشتری دهیم.
احمدی در پایان استقبال شهروندان و مسافران نوروزی از المانهای نصب شده در سطح شهر را، خوب ارزیابی کرد و بیان داشت: ریسه آرایی ، روشنایی میادین ، معابر و المانها، حذف زوائد بصری، رنگ آمیزی جداول، نصب پایه پرچم و پرچم پلهای سطح شهر و برگزاری جشنواره نگارگری تخم مرغهای غول پیکر از جمله فعالیت های واحد زیبا سازی شهرداری شاهرود در ورود به سال جدید بوده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها