خبرهای داغ:
شهردار تبریز با اشاره به اینکه تخریب سازه بتنی سوله ها با همکاری ارتش و پیمانکاران انجام می شود گفت: با اتمام تخریب سازه های بتنی عملیات عمرانی مسیر گشایی خیابان 35 متری امتداد ارتش تسریع می شود.
کد خبر: ۹۰۰۵۲۲۴
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر در بازدید از روند اجرای پروژه مسیرگشایی امتداد ارتش جنوبی با تاکید بر تسریع عملیات، گفت: جابجایی ارتش از داخل شهر آرزوی چندین ساله شهروندان تبریزی است و اجرای این پروژه گام نخست تغییر کاربری این محدوده است.

وی با اشاره به پیشرفت 50 درصدی اجرای پروژه مسیر گشایی ، اظهار داشت: عملیات خاکبرداری و خاکریزی 50 درصدی مسیر خیابان با توجه به کد ارتفاع خیابان، توسط مجموعه معاونت فنی و عمرانی با بهره گیری از تجهیزات عمرانی شهرداری منطقه 3 و سازمان موتوری اجرا شده است.

شهردار تبریز تصریح کرد: افزایش سرانه فضای سبز تبریز با تکمیل عملیات جابجایی ارتش و احداث پارک 10 هکتاری در ضلع شمالی این محدوده محقق می شود.

شهین باهرهمچنین با اشاره به اجرای سایر پروژه عمرانی شهرداری تبریز، افزود: تکمیل پروژهای عمرانی نیمه تمام در اولویت شهرداری قرار دارند و پس از افتتاح مرکز همایش های بین المللی تبریز، به طور میانگین به فاصله هر 10 روز یک پروژه نیمه تمام به بهره برداری می رسد.

طبق مصوبه کميسيون ماده ۵ و مصالحه‌ با ارتش ، ضمن انتقال پادگان تبريز به بيرون از شهر، ۱۰ هکتار از فضاي اين پادگان قديمي به احداث فضاي سبز اختصاص خواهد يافت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها