فرمانده سپاه روح‌الله گفت: اگر فضای نقد در جامعه وجود نداشته باشد نمی توانیم ادعا کنیم که جامعه انقلابی داریم.
کد خبر: ۹۰۰۵۲۳۲
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله در دومین همایش گرامیداشت «هنر انقلاب در استان مرکزی» که در سالن آمفی تئاتر مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی برگزار شد، ضمن تبریک ایام ماه رجب با اشاره به برگزاری کنگره ملی 6200 شهید استان در سال جاری گفت: توقع است که هنرمندان بسیجی با تمام توان در همه زمینه‌ها ما را در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم همراهی کنند و هر هنرمندی که پیشنهادی یا طرحی در این زمینه دارد به دبیرخانه کنگره ارائه دهد.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری این کنگره یک اقدام بزرگ فرهنگی است، گفت: همه بایستی تلاش کنیم تا نهایت بهره‌برداری را برای تبیین وضعیت فرهنگی استان در این برنامه داشته باشیم.

فرمانده سپاه روح‌الله با تاکید بر اینکه رویکرد سپاه استان بهره‌گیری از ظرفیت هنرمندان استانی است، گفت: هنرمندان استانی هر پیشنهادی در زمینه‌ تبیین و انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی با استفاده از زبان هنر به جامعه دارد می‌تواند با بسیج هنرمندان استان همکاری لازم را داشته باشد.

وی هنرمندان را افسران جنگ نرم دانست و گفت: دشمن در جنگ نرم به دنبال استحاله فرهنگی جامعه است و امروز در جنگ فرهنگی می بایست در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی بکوشیم و تلاش کنیم تا این میدان جولانگاه هنرمندان ارزشی باشد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار کریمی با اشاره به سخنان «محمدرضا حاج محمدحسینی» سازنده مستند «نان‌گزیده‌ها» به موضع‌گیری سپاه درخصوص مشکلات موجود تصریح کرد: فلسفه وجودی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دفاع از مظلوم است و در بحث‌های کارگری سپاه در کنار این عزیزان است و هر کجا که باید قضاوت داشته باشیم واقعیت‌ها را قضاوت خواهیم کرد.

وی افزود: سپاه پاسداران در این زمینه به فکر مصلحت‌اندیشی و ضایع کردن حق و حقوق دیگران نیست و معتقدیم که در اصل 44 قانون اساسی در بحث واگذاری‌ها برخی دستگاه‌ها وظایف خود را به درستی انجام نداده‌اند و این کوتاهی‌ها موجب شده تا امروز شاهد بروز مشکلات در واحدهای تولیدی باشیم.

فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: مشکلات ایجاد شده برای این واحدهای تولیدی به دست دولتمردان قابل حل بوده از این رو بایستی برای رفع مشکلات اراده کنند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار کریمی با اشاره به اینکه ساخت مستند «نان گزیده‌ها» مورد انتقاد بسیاری از مسئولان قرار گرفته است، گفت: اگر فضای نقد در جامعه وجود نداشته باشد نمی توانیم ادعا کنیم که جامعه انقلابی داریم.

وی افزود: با کسانی که می خواهند از مشکلات و چالش های کارگری سوء برداشت داشته باشند و جامعه را دچار التهاب کنند و امنیت را به مخاطره بیاندازند به طور قطع برخورد خواهیم کرد.

فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: تحریم‌های اقتصادی و سوء مدیریت‌ها باعث بروز مشکلات اقتصادی و تولیدی شده است ولی نبایستی مباحث قشری را به سمت و سوی مباحث امنیتی پیش ببریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات