خبرهای داغ:
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

سخنان رئیس جمهور در بحث برجام تحقق نیافته است

کد خبر: ۹۰۰۵۲۴۶
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: در برجام متأسفانه آن سخنانی را که رئیس‌جمهور بیان داشته بودند که یک‌شب تمام تحریم‌ها برداشته می‌شود و تمام مشکلات بیمه‌ای و بانکی حل خواهد شد تحقق پیدا نکرده است.

به گزارش خبرگذاری بسیج آذربایجان غربی، نادر قاضی پور اظهار داشت: در کشور بیمارانی هستند که نیاز به داروهای تولیدی به روش هسته ای دارند و آمریکا و کشورهای غربی ورود این داروها را به کشور تحریم کردند.

وی، افزود: در برجام متأسفانه آن سخنانی را که رئیس‌جمهور بیان داشته بودند که یک‌شب تمام تحریم‌ها برداشته می‌شود و تمام مشکلات بیمه‌ای و بانکی حل خواهد شد تحقق پیدا نکرده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: برخی تلاش شبانه‌روزی جوانان و دانشمندان ایرانی را به باد دادند و غنی‌سازی را محدود کرده‌اند و در این مسیر اروپایی ها به اهداف خود رسیدند ولی متأسفانه ما به اهداف خود نرسیدیم.

وی، خاطرنشان کرد: این مورد را باید یقین بدانند که اگر آمریکا برجام را لغو کند ما هرچه سریع‌تر به غنی‌سازی بازخواهیم گشت تا مواد موردنیاز خود را که در صنعت کشتی‌رانی موردنیاز است تولید کرده و نیازی به کشورهای دیگر نباشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، ادامه داد: امیدمان به برگزاری جشن واقعی هسته ای در کشور است که در آینده نزدیک برگزار کنیم.

ارسال نظرات