گردهمایی تبیینی شعار سال 97 (حمایت از کالای ایرانی) در ناحیه مقاومت بسیج تکاب و با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه تکاب و فرمانده ناحیه و کلیه ی پرسنل کادر و وظیفه این ناحیه برگزار گردید .
کد خبر: ۹۰۰۵۲۵۱
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱

به گزارش خبرگذاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه تکاب در این گردهمایی با اشاره به نامگذاری سال 97 به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی گفت : اشتغالزایی با حمایت از کالای ایرانی فراهم می شود .

حجت الاسلام سید صادقی افزود : مقام معظم رهبری (مدظله العالی) چندین سال است به مسئله اقتصاد تاکیدی ویژه دارند و امیدواریم مردم و مسئولان به پویایی اقتصاد کشور کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه تولیدکنندگان باید کیفیت کالای ایرانی را ارتقا دهند، اضافه کرد: مردم باید به صنعت و تولید کشور خود اعتماد کنند تا با رونق خرید و فروش کالای ایرانی، از واردات کالاهای غیر ضروری جلوگیری شود.

حجت الاسلام سید صادقی در خاتمه افزود : رفع مشکلات اقتصادی، نیاز اصلی جامعه است و دشمنان در تلاش هستند تا از طریق تحریم، به اقتصاد کشور ضربه بزنند و مسئولان باید هوشیار باشند. اقتصاد، ریشه و اساس بسیاری از ابعاد فرهنگی، اجتماعی و دینی جامعه است و اگر فقر و بیکاری در جامعه حاکم باشد؛ با معضلات زیادی رو به رو خواهیم شد.

امیدوارم همچون گذشته مردم فهیم و ولایتمدار ایران اسلامی به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) عمل نموده و با حمایت خود از کالا و تولیدات داخلی موجب سرافرازی و خودکفایی ایران اسلامی عزیز شوند .

ارسال نظرات