خبرهای داغ:
یکی از مراجع تقلید خطاب به مسوولان کشور گفت: مبادا بین خود و مردم حجاب و مانع ایجاد کنید، چون مردم با شما کار دارند و در طول دوران انقلاب زحمت کشیده‌اند پس این مساله توجه به مردم، برای کسانی که مسوولیت دارند مهم است.
کد خبر: ۹۰۰۵۲۷۱
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱
مسوولان بین خود و مردم حجاب و مانع ایجاد نکنند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با استاندارقم، ضمن تبریک سال جدید گفت: استان قم یک استان خاص است، موقعیت زیارتی و همچنین وجود حوزه علمیه قم باعث شده عبور ومرور در استان بسیار زیاد باشد، به این جهت باید آنطور که شایسته است جایگاه این استان بعنوان ام‌القرای جهان تشیع مورد توجه قرار گیرد.

این مرجع تقلید با اشاره به آیاتی از قرآن کریم گفت: خداوند تاکید می‌کند از هرگروهی عده‌ای به دنبال آشنایی کامل با دین بروند و برای تبلیغ دین اقدام کنند.

وی با اشاره به گسترش شهر‌ها اظهار کرد: این مشکل تمام شهر‌ها است که باغات و زمین‌های کشاورزی از بین می‌روند که باید مورد توجه قرار گیرد تا این اتفاق‌ها نیفتد وبه این مسئله عنایت بیشتری شود.

آیت‌الله نوری همدانی ادامه داد: یک نکته بسیار مهم این است که باید از اعماق وجود مردم را دوست داشته باشیم، محبت به مردم خود یک ارزش اسلامی است واین موضوع برای کسانی که مسوول هستند باید بسیار مورد توجه قرار گیرد.

آیت الله نوری همدانی با اظهار اینکه مسوولان باید از خود پسندی و منت گذاشتن بر مردم بپرهیزند ادامه داد: این مردم بودند که جنگیدند بطوری که پیامشان به کل جهان رسید و اکنون شما به اینجا رسیده‌اید و باید قدر آن‌ها را بدانید.

این مرجع تقلید با اشاره به یکی از نامه‌های امام علی (ع) در نهج البلاغه اضافه کرد: مبادا بین خود و مردم حجاب و مانع ایجاد کنید، چون مردم با شما کار دارند و زحمت کشیده‌اند واین برای کسانی که مسئولیت دارند مهم است که با مردم ارتباط داشته باشند.

وی با بیان داستانی از ائمه معصومین (ع) ادامه داد: کسانی که مسئولیت دارند هرکارشان عبادت است البته با شرایطی که وظایفشان را درست انجام دهند وباید با مردم ارتباط داشته باشند وساعاتی و روز‌هایی را تعیین کنند که مردم با آن‌ها در ارتباط باشند.
ارسال نظرات