فرماندار میامی گفت: ۱۲۳ هزار و ۴۸۰ گردشگر و مسافر نوروزی در ایام تعطیلات آغازین سال ۹۷ از مناطق دیدنی و جاذبه‌های گردشگری شهرستان بازدید به عمل آوردند.
کد خبر: ۹۰۰۵۲۹۳
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۶

به گزارش خبرنگار بسیج از میامی،ضمن اشاره به آمار بازدید گردشگران نوروزی در ایام تعطیلات سال۹۷ از میامی تأکید کرد: در سال جاری شاهد بازدید ۱۲۳ هزار و ۴۸۰ گردشگر در مناطق دیدنی میامی بودیم که این تعداد نسبت به نوروز ۹۶ از رشد تقریبی ۵۰ درصدی برخوردار بوده است.

وی افزود: در سال گذشته ۸۸هزار و ۳۲۳ نفر از مناطق گردشگری و طرح‌های نوروزی میامی بازدید به عمل آوردند که این میزان در سال جاری با عملکرد نسبتاً خوب اعضای ستاد خدمات سفر نوروزی به طرز چشم‌گیری افزایش یافت.

میامی ۱۱ کاروان‌سرا دارد

فرماندار میامی گفت: گردشگاه سه چنار، پارک جنگلی آب مرجان، نمایشگاه‌های نوروزی تولیدات و ظرفیت‌های گردشگری میامی، کاروان‌سرای شاه‌عباسی و … در زمره مقاصد گردشگری بودند که موفق به جذب میزان بیشتری گردشگری نسبت به سال گذشته شدند.

کریمی افزود: میامی با دارا بودن ۱۱ کاروانسرا می‌تواند قطب گردشگری تاریخی و معماری شرق استان سمنان باشد که این مقوله خوشبختانه با استقبال خوبی از سوی مسافران نوروزی نیز قرار گرفت و نشان داد تا با برنامه‌ریزی بهتر بر روی این ظرفیت‌ها می‌توان به تعداد گردشگران نوروزی نیز افزود.

وی در ادامه به خدمات ارائه‌شده مطلوب در اسکان مسافران نوروزی و همچنین برگزاری برنامه‌های ویژه گردشگری و نوروزی توسط نهادهایی مانند شهرداری نیز خبر داد و گفت: دو جشنواره گردشگری، دو برنامه نوروز خوانی و دو همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت فرارسیدن سال نو و بهار در زمره برنامه‌هایی بودند که مورد استقبال خوب مسافران و شهروندان میامی قرار گرفتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها