سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان میامی:
سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان میامی گفت:نشاط اجتماعی مناطق روستایی، اولویت کاروان فرهنگی وهنری میامی میباشد.
کد خبر: ۹۰۰۵۲۹۷
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶

به گزارش خبرنگار بسیج از میامی،رضا مهدیان در نشست مشترک با شهردار میامی به اهداف فرهنگی این اداره درسال٩٧ اشاره کرد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میامی ضمن تبریک سال نو و ابراز خورسندی از نگاه فرهنگی شهردار میامی گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میامی با هشت انجمن،چهارده کانون و سه موسسه فرهنگی وهنری در حال فعالیت می‌باشد.

رضا مهدیان تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی ایجاد نشاط اجتماعی است که همسو با این هدف کاروان فرهنگی وهنری توسط این اداره در سطح شهرستان فعالیت می‌کند.

وی افزود: ایجاد و راه‌اندازی انجمن سفال در برنامه‌های سال ۹٧ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی است که می‌تواند بستر مناسبی را در جهت اشتغال‌زایی فراهم کند.

مهدیان گفت: با همکاری انجمن‌های فرهنگی وهنری می‌توانیم نگاه هنری را به مبلمان شهری وارد کرده و به‌خوبی هنر اصیل اسلامی را در معرض دید علاقه‌مندان قرار دهیم.

شهردار میامی ضمن تبریک سال نو گفت: با دستگاه‌های فرهنگی شهرستان ازجمله اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همراه و همگام بوده و خواهیم بود.

محمدصادقی تصریح کرد: حوزه فرهنگ در جامعه باید تقویت شود و برای تحقق آن لازم است نگاه مسئولین فرهنگی باشد.

وی افزود: برای پیشبرد اهداف فرهنگی وهنری می‌توان از پتانسیل‌های خوبی که در شهرستان وجود دارد در معرفی هرچه بهتر جاذبه‌های توریستی استفاده کرد.

شهردارمیامی گفت:نشست‌های خوبی در جهت تعریف نمادهای شهری با هنرمندان داشته‌ایم وامیدواریم به‌زودی شاهد تغییرات خوبی دربافت شهر باشیم.

در ادامه تعدادی از مسئولین انجمن‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میامی،به بیان نظرات وپیشنهادات خود پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها