مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک:

بومی کردن دانش هسته ای برای ایران نقطه اوجی در حوزه علم است

مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: دانشمندان جوان ایران زمین ثابت کردند که ایرانی می تواند و با هوش و ذکاوت بالای خود باردیگر گامی بلند در عرصه های علمی و فناوری برداشته و دانش هسته ای را برای ایران و ایرانی بومی کند.
کد خبر: ۹۰۰۵۳۰۲
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار قادری مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک در جمع پایوران این ناحیه با اشاره به روز ملی فناوری هسته ای گفت: دستیابى جمهورى اسلامى ایران به فناورى هسته‌‏اى و بومى کردن این دانش که نقش مهمی در توسعه و پیشرفت کشور دارد، افتخار بزرگى است که در دوران پس از انقلاب اسلامى و با تلاش دانشمندان و نیروهای متخصص داخلى نصیب ملت ایران شده است.

وی افزود: تلاش براى حفظ و نهادینه کردن موقعیت به دست آمده در عرصه فناورى هسته‌‏اى با توجه به شرایط منطقه‌‏اى و بین‌‏المللى، از جمله مهم‏ترین عوامل چالش ساز براى جمهوری اسلامی ایران است.

مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: آمریکایی‌ها با تکیه بر قدرت رسانه‌‏اى خود و با ایجاد فشارهاى بین‌‏المللى و تهدیدات نظامى، مسئولان کشور را به عقب نشینى هسته‌‏اى مانند کشورهایى چون آرژانتین، برزیل و لیبى مجبور کنند.

وی موفقیت بزرگ در فناوری هسته‌ای را مرهون تلاش دانشمندان ایرانی دانست و گفت: رفع تعلیق از تأسیسات هسته ای کشورمان نشان داد که پایداری و مقاومت در مقابل خواسته نامشروع دیگران و داشتن خودباوری و اعتماد به نیروهای خلاق بومی می تواند قله های دانش پیشرفته هسته ای در حداقل زمان ممکن را فتح کند.

سرهنگ پاسدار قادری تاکید کرد: دانشمندان جوان ایران زمین ثابت کردند که ایرانی می تواند و با هوش و ذکاوت بالای خود باردیگر گامی بلند در عرصه های علمی و فناوری برداشته و دانش هسته ای را برای ایران و ایرانی بومی کند.

مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک خاطرنشان کرد: وظیفه ملى امروز این است که دنبال این فناورى هسته‌‏اى و فناورى‏‌هاى مشابه، هرچه که ما را به اوج قله علم نزدیک کند، برویم و و براى کسانى که مى‌توانند، وظیفه‏ آنهاست تا بتوانند ملت را به عزت برسانند و از وابستگى رها کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار