کارشناس سیاسی با تأکید بر اینکه گروهی در کشور با شعار عدالت‌خواهی و حاشیه‌سازی سعی دارد تا آدرس غلط از واقعیت‌ها و دلایل معضلات، به مردم جامعه بدهد، گفت: عملکرد نظری و اجرایی جریان غرب‌گرای کشور مصوب اصلی بی‌عدالتی‌ها است.
کد خبر: ۹۰۰۵۳۲۵
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۸
به گزارش خبرگزرای بسیج از یزد، مصطفی اسماعیلی در نشستی بصیرتی در محل ناحیه بسیج دانشجویی یزد با اشاره به اینکه دسته و گروهی در کشور با حاشیه‌سازی‌های مختلف و از طریق فضاسازی‌های رسانه‌ای و ... سعی دارند تا آدرس غلط از واقعیت‌ها کشور و دلایل معضلاتی که جامعه امروز با آن درگیر است بدهند، اظهار داشت: این طیف عدالت‌خواهی و آزادی‌طلبی را بهانه فعالیت‌های خود کرده‌اند.
این کارشناس سیاسی ادامه داد: این گروه در حالی عدالت و آزادی را از فضای سیاسی کشور مطالبه می‌کنند که آنچه به‌عنوان مطالبات آزادی‌خواهانه مطرح می‌کنند با مطالبات عدالت‌خواهی آن‌ها در تضاد کامل است.

اسماعیلی بابیان اینکه آزادی‌خواهی عنوان فریبنده‌ای است که آن‌ها برای مطالبات نامشروع و غیرمنطقی خود، سرپوش گذاشتن روی خطا‌ها و انحرافات و تحریف افکار عمومی مطرح می‌کنند، تصریح کرد: این خواسته‌ها، همان مطالبات و حرف‌هایی است که نهاد‌های غربی تحت سلطه استکبار و دشمنان کشور، به‌عنوان ابزار فشار به ایران از آن استفاده می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این طیف محدود از طریق سیاه نمایی‌های غیرواقعی و هدف‌دار و اقدامات حاشیه‌ای همچون نامه‌نگاری‌هایی که در روز‌های اخیر شاهد آن بودیم، به‌نوعی ضربه‌گیر جریان غرب‌گرا شده‌اند و آن‌ها را از انتقاد‌ها و پاسخگو بودن در امان نگه‌داشته‌اند، اذعان کرد: امروز در شرایطی شاهد این اقدامات حاشیه‌ساز و فریبنده هستیم که برجام از دست آورد تقریباً هیچ رو به نتایج افتضاح می‌رود.

این فعال سیاسی اضافه کرد: برای بقاء برجام، تحریم‌های جدید به کشور تحمیل می‌شود و جریان غرب‌گرا به فکر برجام‌های ۲ و ۳ است و از طرفی سوء مدیریت‌ها در کنترل بازار ارز، افزایش بیکاری و ورشکستگی کارخانه‌ها مشهود است.

اسماعیلی افزود: در این سال‌ها آنچه مصوب اصلی بی‌عدالتی‌ها و معضلات جامعه شده، عملکرد نظری و اجرایی جریان غرب‌گرا کشور در برهه‌های زمانی مختلف است.

این کارشناس سیاسی یادآور شد: تئوریسین‌های این جریان کمترین اعتقادی به عدالت ندارند و همواره تلاش کردند تا الگو‌های غربی را در شیوه‌های مدیریتی ترویج کنند.

وی با تأکید مجدد بر اینکه جریانات و گروه‌های مختلفی که آدرس اشتباه از حقایق کشور و دلایل معضلات به جامعه می‌دهند، با سیاه نمایی‌هایی که انجام می‌دهند در تلاش هستند تا اهداف خود را محقق کنند و با سرپوش گذاشتن روی خطا‌های بنیادی که داشتند افکار عمومی را منحرف کنند، یادآور شد: از طرفی جریان‌های ارزشی باید برای بصیرت افزایی جامعه و روشنگری تلاش کنند و این آدرس‌دهی‌های غلط را در افکار عمومی اصلاح کنند.

اسماعیلی با تأکید بر این مهم که عدالت‌خواهی بدون عقلانیت و معنویت، عدالت‌خواهی پوچ و بی‌ارزش است؛ اظهار داشت: اینکه با بهانه عدالت‌خواهی تکمیل‌کننده پازل دشمن باشیم و باعث شادمانی استکبار بشویم، هرگز پذیرفته نیست.

این کارشناس سیاسی بابیان اینکه امروز در کشور با انقلابی‌نما‌هایی مواجه هستیم که با سوء استفاده از شعار‌ها و عناوین زیبا، خواسته یا ناخواسته در مسیر تحقق اهداف دشمنان کشور و انقلاب قرار گرفتند، افزود: این طیف درک درستی از مردم‌سالاری دینی ندارند و به‌نوعی دچار شخصیت زدگی افراطی شده‌اند و اظهارات یک فرد را محور حقانیت قرار می‌دهند.

این فعال دانشجویی در ادامه با تذکر این‌که همواره جریان‌های انحرافی و زاویه‌دار با انقلاب درصدد نفوذ در تشکل‌های دانشجویی و استفاده ابزاری از دانشجویان در جهت تحقق اهداف خود بودند، تصریح کرد: جریان‌ها و تشکل‌های دانشجویی باید با هوشیاری و بصیرت علاوه بر روشنگری و تبیین دقیق دستاورد‌های انقلاب، به مطالبه گری تخصصی از مسئولین بپردازند و اجازه ندهند از آن‌ها سوءاستفاده شود.

اسماعیلی در پایان به نقش مؤثر دانشجویان در جامعه و روشنگری و پیش برد اهداف انقلاب و نظام اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: منحرف کردن جریان‌های دانشجویی از وظایف اصلی و درگیر کردن آن‌ها به حواشی بی‌ارزش، باعث می‌شود تا این قشر که به‌عنوان مؤذن جامعه شناخته می‌شود، دچار سیاست زدگی شود و از جامعه فاصله بگیرد.
ارسال نظرات