خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین:
طاهرخانی عنوان کرد: دومین نمایشگاه تخصصی تولیدات دانش بنیان و نوآور از ۲۸ فروردین ماه در قزوین برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۰۵۳۴۰
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۲

هادی طاهرخانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: دومین نمایشگاه تخصصی تولیدات دانش بنیان و نوآور از تاریخ ۲۸ لغایت ۳۰ فروردین ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار می شود.

وی گفت: با توجه به راهبرد سال ۹۷ با عنوان حمایت از کالای ایرانی توسط مقام معظم رهبری و نقش شرکت های دانش بنیان در راستای تولید و حمایت از کالاهای ایرانی، ایجاد فضای مشارکت و همکاری شرکت های صنعتی دانش بنیان با دانشگاه ها، معرفی وعرضه محصولات وتوانمندی های شرکت های دانش بنیان و صنایع نوآور استان قزوین، تبادل اطلاعات بین متخصصین و کارشناسان از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه است.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین اظهار کرد: اقتصاد دانش بنیان بر پایه تولید و کاربرد دانش و اطلاعات شکل گرفته و سطح بالایی از سرمایه گذاری در آن به ابداع و نوآوری اختصاص می یابد و فناوری های کسب شده با شدت بالایی مصرف می شوند.

طاهرخانی عنوان‌کرد: این نمایشگاه در فضایی به مساحت ۴ هزار متر مربع برپا خواهد شد و محصولات تولیدی و ایده های خلاقانه در مدت سه روز در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: برگزاری کارگاه های فن بازار و رویداد استارت آپ، برگزاری جلسات هم اندیشی و ارائه دیدگاه ها و نقطه نظر فعالان دانش بنیان و ارائه راهبردهای جهشی در این حوزه از جمله برنامه های جنبی نمایشگاه است.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین اضافه کرد: برگزاری این نمایشگاه بستر مناسبی به منظور معرفی بیشتر شرکت های دانش بنیان است و با تداوم این برنامه ها می توان مردم را با ایده ها و دستاوردهای بومی جوانان کشور بیشتر آشنا کرد.

طاهرخانی عنوان کرد: دومین نمایشگاه تخصصی تولیدات دانش بنیان و نوآور در مدت برگزاری از ساعت ۱۶ الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برای بازدید دایر است.

1010/ت30/ع

ارسال نظرات
پر بیننده ها