خبرهای داغ:
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گلستان؛
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گفت :در شرایط کنونی بهترین اقدام، بازخوانی روندی است که به «تحقیر» و «ناامیدی» فعلی منجر شده است و بازخوانی «تجربه برجام» باید انجام شود.
کد خبر: ۹۰۰۵۳۷۱
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، میثم زنگانه ؛ دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گفت: در آستانه روز ملی هسته ای (۲۰ فروردین) خیلی از تشکل های دانشجویی استان و مردمی می خواهند برنامه ی موثر و تاثیرگذاری برگزار کنند اما با توجه به اجرای برجام و وضعیت زیرساخت های هسته ای کشور، خیلی ها نمی دانند باید برای این روز چه کاری انجام داد؟

میثم زنگانه گفت:اما در شرایط کنونی بهترین اقدام، بازخوانی روندی است که به «تحقیر» و «ناامیدی» فعلی منجر شده است. بازخوانی «تجربه برجام».

وی افزود: ولی صرف این بازخوانی نیز کافی نیست و زمانی می توان از بازخوانی این اتفاق تلخ، نتیجه گرفت که بتوان مانع تکرار «تجربه های قبلی» شد. لذا در شرایطی که جریانات غربگرا در داخل اصرار دارد تا بر سر توان موشکی کشور نیز با آمریکایی ها مذاکره کند و همزمان ترامپ و اتحادیه اروپا نیز بر ضرورت کاهش توان نظامی ایران از طریق «مذاکره» اصرار دارند، اکران مستند روشنگرانه و دیدنی «فروشنده ۲» در دانشگاه ها، مساجد و ... قطعا مفید خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها