خبرهای داغ:
مدیر کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی آزادشهر؛

شکستن انحصار علمی استکبار یکی از بزرگترین دستاوردهای فناوری هسته ای است

مدیر کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی آزادشهر در یادداشتی مهمترین دستاورد جوانان در پیشرفتهای هسته ای را ایجاد احساس عزت ملی و عزت نفس در ملت ایران خواند.
کد خبر: ۹۰۰۵۳۸۴
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ،در یادداشت  «دکتر محمد حاجی آبادی» ؛ مدیر کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی آزادشهر آمده است:

ضمن تبریک و پاسداشت روز ملی فناوری هسته ای به تمامی ملت شریف ایران و مقام عظمای ولایت و رهبری بویژه دانشمندان و نخبگان و شهدای گرانقدر هسته ای.

بنا به فرمایشات گهربار رهبر فرزانه انقلاب، بزرگترین دستاورد موفقیت ها و پیشرفت های دانشمندان جوان در عرصه علم و فناوری هسته ای ایجاد عزت نفس و عزت ملی در کشور و ارایه الگویی به ملت های منطقه و جهان از توانایی یک ملت برای ایستادگی در مقابل فشارها،استقلال و توانایی شکستن انحصار علمی قدر تهای استکباری است.

در اندیشه رهبر معظم انقلاب"وجود نیروی انسانی    کارآمد،هوشمند،دانشمند،خوش فکر و پرانگیزه در کشور یکی از نعمت های الهی است.  

اگرچه پیشرفت های دانشمندان جوان در عرصه فناوری هسته ای ابعاد مختلفی دارد.

اما مهمترین بعد آن ایجاد احساس عزت ملی و عزت نفس در ملت ایران است."ایجاد روحیه عزت نفس در کشور مرهون انقلاب اسلامی است.

برخلاف تبلیغات دشمن که سعی دارد که بگوید ملت ایران و جوانان این مرز و بوم کشور "نمی توانند" اما هر پیشرفت و دستاورد بزرگ علمی بشارت می دهد که ملت ایران "می تواند"امید آنکه جمهوری اسلامی ایران همچنان در عرصه های علمی و بین المللی بیش از پیش یکه تاز میدان باشد.ان شاالله

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها