سردار رستمیان با بیان اینکه خان‌طومان یکی از مناطق سوریه بود اما شهدا آن را حماسه‌ساز کردند، گفت: شهدا در خان‌طومان بیشترین خسارت و تلفات را به دشمن وارد کردند، فرماندهی اتاق فکر حمله به خان‌طومان در آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل‌سعود بود.
کد خبر: ۹۰۰۵۳۹۹
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار حمیدرضا رستمیان در مراسم دومین سالگرد شهدای خان‌طومان با بیان اینکه خطر داعش برای جهان بود و منوط به یک منطقه نبود، اظهار کرد: امنیت نعمت بزرگی است و بخشی از وحشی‌گری داعش را در سریال پایتخت 5 دیدید که چگونه شهدای مدافع حرم دوری از خانواده و فرزندان را تحمل کردند و برای امنیت کشور و دفاع از ناموس ملت ایران اسلامی به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه در زمان امام علی(ع) هم اسلام اموی داشتیم که در جهالت به‌سر می‌بردند و الان هم تاریخ تکرار شد و ما اسلام آمریکایی داریم، افزود: داعش اسلام انحرافی و آمریکایی را ترویج کرد ایران اسلامی پرچم‌دار مبارزه با اسلام‌های انحرافی است و برخی در گرد و غبار و فتنه بصیرت لازم را ندارند و منحرف می‌شوند و  بی‌بصیرت‌ها براساس معیارهای دنیایی تصمیم می‌گیرند.

 رستمیان با اعلام اینکه تمام استبار جهانی در مقابل اسلام ناب قرار گرفتند و به دنبال کشتار شیعیان و تجزیه کشورهای اسلامی هستند هدیه امنیت جهان و ایران اسلامی را مدیون شهدای مدافع حرم هستیم، تصریح کرد: خیلی‌ها با زبان ناقص خود می‌گویند شهدای مدافع حرم برای پول رفتند که این اصلا درست نیست چون آنان برای اعتقادات خود شهید شدند.

فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلای مازندران با اشاره به اینکه مازندران یکی از استان‌های درخشان و مقتدر است که برای امنیت کشور شهدای بسیاری تقدیم کرد،گفت: خان‌طومان یک رویداد حماسی برای مازندران و کشور است در خان‌طومان نسل جوان و با سابقه در کنار هم حضور داشتند.

وی با بیان اینکه خان‌طومان یکی از مناطق سوریه بود اما شهدا آن را حماسه‌ساز کردند، گفت: شهدا در خان‌طومان بیشترین خسارت و تلفات را به دشمن وارد کردند، فرماندهی اتاق فکر حمله به خان‌طومان در آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل‌سعود بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها