تولید، نشر و بازنشر قریب به 1150 خبر با همراهی 102 رسانه استانی، ملی و بین المللی با پیشرفت 10 درصدی در تولید، نشر خبر و رشد 45 درصدی در تنوع رسانه‌ها نسبت به فعالیت سال گذشته خود به وظیفه اطلاع‌رسانی خود اقدام کرده است.
کد خبر: ۹۰۰۵۴۳۱
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار حسینعلی رضایی در گفتگویی  اظهار داشت: دوران دفاع مقدس یکی از طلایی ترین دوران‌ها و بخشی از تاریخ پرافتخار این مرزو بوم بوده که هویت بخش نسل‌های امروزی است که اگر بتوان بخوبی مفاهیم و ارزش‌های آن را به نسل‌های بعد انتقال بدهیم پشتوانه ماهیتی و قوام فرهنگ دینی و اعتقادی جامعه ما خواهد شد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا اظهار داشت: برای انتقال این مفاهیم ابزار عصر خود را می طلبد و امروز با توجه به اینکه در عصر ارتباطات و رسانه هستیم موثرترین و کارآمدترین ابزار رسانه‌های جمعی و شبکه های اجتماعی هستند.

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد راهیان نور مازندران گفت: مقام معظم رهبری فرهنگ را به مثابه هوا در جامعه می‌داند در این فضا و هوا همه ما با هر گرایشی که باشیم نفس می‌کشیم و هر کدام از ما قدرالسهم و تکلیفی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که جلوه آن در راهیان نور و مناطق عملیاتی است، داریم.طبیعی است وظیفه و تکلیف رسانه‌های انقلابی که ابزار انتقال این مفاهیم را در این فضا دارند بیشتر است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا گفت: نقش رسانه‌ها در انتقال مفاهیم دفاع مقدس و تولید قدرت نرم از این مفاهیم ارزشمند و مقابله با هجمه‌های رسانه‌های معاند برعلیه راهیان نور و تبیین جایگاه متعالی این حرکت عظیم فرهنگی بسیار چشمگیر است.

سرهنگ پاسدار رضایی ادامه داد: قرارگاه رسانه ای شهید کابلی با هدف وحدت رویه در دو محور تولید هوشمندانه و توزیع هدفمندانه اخبار راهیان نور برای دومین سال پیاپی است که به عنوان منبع تولید و نشر اخبار و گزارشات برنامه‌های فرهنگی اعتقادی راهیان نور سپاه کربلا با کمک رسانه‌های مکتوب و مجازی استان در حال فعالیت است.

این مسئول در سپاه مازندران با اشاره به شروع به کار این قرارگاه ،گفت: از 20 اسفند همزمان با روز ملی راهیان نور بود و پایان فعالیت امسال این قرارگاه امروز 20 فروردین خواهد بود و در این بازه یک ماه با تولید و نشر و بازنشر قریب به 1150 خبر و همراهی 102رسانه استانی، ملی و بین المللی با پیشرفت 10 درصدی در تولید و نشر خبر و رشد 45 درصدی در تنوع رسانه‌ها نسبت به فعالیت سال گذشته خود به وظیفه اطلاع‌رسانی خود اقدام کرده است.

سرهنگ پاسدار رضایی گفت:  جا دارد از همه این رسانه‌ها تقدیر و قدردانی کنم و قطعا اجر معنوی آن نزد خدا و شهدا محفوظ است. پایان فعالیت این دوره قرارگاه رسانه ای شهید کابلی به عنوان پایان جشنواره رسانه در راهیان نور محسوب می‌شود که بعد از ارزیابی‌های به عمل آمده در مراسمی از رسانه‌های برتر در حوزه راهیان نور تقدیر خواهد شد.

رئیس کمیته اطلاع رسانی راهیان نور سپاه کربلا افزود: در حوزه تولیدات تلویزیونی گروه تلویزیونی سپاه کربلا با همراهی گروه اعزامی صدا و سیمای مرکز مازندران با استقرار در خرمشهر با تولید قریب به 50 برنامه زنده تلویزیونی و پخش در شبکه‌های سراسری و شبکه طبرستان و همچنین ساخت هشت برنامه مستند تلویزیونی از مناطق عملیاتی جنوب توانست گوشه ای از جلوه‌های ایثار و شهادت و رشادت های رزمندگان و عشق مثال‌زدنی زائران راهیان نور را به شهدا در این مناطق به تصویر بکشد.

 سید حسینعلی تقوی- خبرگزاری بسیج مازندران/

ارسال نظرات
پر بیننده ها