خبرهای داغ:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: در روز ۳۰ فروردین ماه از ۱۵ واحد تولیدی استان که در زمینه رعایت از حقوق مصرف کنندگان پیشگام هستند، برای نخستین بار طی همایشی تجلیل خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۰۵۴۴۱
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱
تجلیل از واحد‌های تولیدی پیشگام در رعایت حقوق مصرف کنندگان در قم
به گزارش خبرگزای بسیج از قم، محمود سیجانی با اشاره به لزوم مشارکت صنوف استان قم در حمایت از کالای داخلی اظهار کرد: با صنوف استان برنامه ریزی کردیم تا آن‌ها به مشوقان مردم برای خرید کالای داخلی تبدیل شوند، از واحد‌های صنفی که کالای ۱۰۰ درصد ایرانی را عرضه کنند، حمایت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: به دنبال کمک به واحد‌های تولیدی داخلی برای تبلیغ کالاهایشان در داخل شهر قم و محور‌های مواصلاتی استان هستیم تا این کالا‌ها به مصرف کنندگان شناسانده شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: رسانه‌ها نقش زیادی را در فرهنگ سازی مصرف کالا‌های داخلی و ایجاد ذهنیت مثبت در مردم نسبت به این کالا‌ها دارند، البته مردم هم باید تعصب خودشان را نسبت به اجناس ایرانی نشان بدهند.

سیجانی در پایان با اشاره به از تجلیل از واحد‌های تولیدی برگزیده استان قم خاطرنشان کرد: در روز ۳۰ فروردین ماه از ۱۵ واحد تولیدی استان که در زمینه رعایت از حقوق مصرف کنندگان پیشگام هستند، برای نخستین بار طی همایشی تجلیل خواهد شد، این واحد‌ها با ارائه کالا‌های با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب حقوق مصرف کنندگان را رعایت کردند.
ارسال نظرات