امام جمعه بوشهر گفت: ارتقاء کمی و کیفی محصولات ساخت داخل کشور باید در منظومه اقتصادی از جمله اقتصاد مقاومتی به خوبی دیده شود تا ضمن این که شاهد استقبال گسترده مردم از کالاهای ایرانی شویم، اقتصاد ایران نیز از این شرایط بحرانی خارج شود.
کد خبر: ۹۰۰۵۴۴۶
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری بعد از ظهر امروز در نشست با مسئولین بنیاد مسکن استان بوشهر اظهار داشت: نقش مهم بنیاد مسکن در کاهش مشکلات محرومین برای تولید و ساخت مسکن قابل اغماض نیست.

 وی افزود: تاریخ نزدیک به چهل ساله انقلاب اسلامی نشان می‌دهد که هر زمان مردم دچار مشکلاتی از قبیل سیل‌زدگی و تحت تاثیر زمین‌لرزه‌های قوی قرار گرفته و نیاز به مساعدت برای ساخت مسکن داشته‌اند، بنیاد مسکن در آنجا حضور و اقدام به انجام فعالیت‌های جهادی کرده است.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد:  اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در عرصه توسعه و عمران روستاها و شهرهای کوچک بسیار حیاتی و ضروری بوده و این گونه فعالیت‌ها در قبل از انقلاب به این شکل مطلقا وجود نداشته است.

صفایی‌بوشهری یادآور شد: این نهاد در استان بوشهر با ساخت 640 پروژه در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر استان بوشهر منشاء فعالیت‌های خوبی بوده که نشان‌دهنده توانایی‌های این مجموعه است.

وی ادامه داد: به دلیل شرایط خاص جغرافیایی استان بوشهر، عمر سازه‌های ساختمانی نسبت به سایر مناطق کشور پایین است که نیازمند نظارت جدی و اصولی بر اساس معیارهای استاندار کیفی‌سازی ساخت ابنیه توسط سازمان نظام مهندسی و معاونت امور عمرانی استانداری هستیم.

امام جمعه بوشهر، حمایت از کالاهای ایرانی در سالی که توسط رهبری به این نام مزین شده را ضروری دانست و گفت: بنیاد مسکن در کنار سایر دستگاه‌های اداری نقش مهمی در این بخش بر عهده دارند.

وی ادامه داد: ارتقاء کمی و کیفی محصولات ساخت داخل کشور باید در منظومه اقتصادی از جمله اقتصاد مقاومتی به خوبی دیده شود تا ضمن این که شاهد استقبال گسترده مردم از کالاهای ایرانی شویم، اقتصاد ایران نیز از این شرایط بحرانی خارج شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات