خبرهای داغ:

مرکز تحقیق و توسعه علوم مهندسی مواد سایت هسته‌ای فردو افتتاح شد

مرکز تحقیق وتوسعه علوم مهندسی مواد سایت هسته‌ای فردو قم همزمان با رونمایی از ۸۳ دستاورد در روز ملی فناوری هسته‌ای، به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۰۰۵۴۶۵
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱
مرکز تحقیق و توسعه علوم مهندسی مواد سایت هسته‌ای فردو افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید مهدی صادقی به واسطه ارتباط ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور و با دستور آقای دکتر روحانی، از مرکز تحقیق وتوسعه علوم مهندسی مواد سایت هسته‌ای فردو قم رونمایی کرد.

استاندار قم در حاشیه این مراسم با اشاره به اهمیت دستیابی به فناوری هسته‌ای برای مقاصد صلح آمیز گفت: این مهم با تکیه بر نیرو‌های جوان و پرانگیزه داخلی در کشور محقق شده است.

صادقی با بیان اینکه موفقیت‌های جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف نتیجه صبر و پایمردی مردم است افزود: امیدواریم با حمایت مردم و انسجام و اتحاد ملی با سرعت بیشتری در مسیر توسعه و ترقی کشور گام برداریم.

انتقال اولین محموله کیک زرد تولید کارخانه شهید رضایی نژاد اردکان یزد به یو سی اف اصفهان، بهره برداری از واحد اختلاط انتقال و نمونه گیری شهید احمدی روشن در سایت غنی سازی نطنز اصفهان، بهره برداری از تست لوپ اکتیو تست سوخت راکتور‌های تحقیقاتی در راکتور تحقیقاتی تهران، بهره برداری از مرکز ملی تحقیق و توسعه علوم و مهندسی مواد فردوی قم، بهره برداری از اولین شتاب دهنده خطی الکترون بومی در پژوهشگاه دانش‌های بنیادین و آغاز عملیات اجرایی اولین شبیه ساز سنجش فرآیندی و آزمایشگاه‌های وابسته، پروژه‌ها و دستاورد‌هایی بودند که در این مراسم از طریق ویدئو کنفرانس و با دستور دکتر روحانی افتتاح شدند.
ارسال نظرات