خبرهای داغ:
مسؤول گروه ملی سلامت گفت: در این گروه جهادی انجام فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و پزشکان حاضر در این گروه جهادگر نیز به درمان مردم مناطق محروم می‌پردازند.
کد خبر: ۹۰۰۵۴۷۵
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹
انجام فعالیت‌های فرهنگی، تبلیغی و درمانی توسط جهادگران گروه ملی سلامت
قباد رحیم‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با اشاره به اینکه گروه ملی سلامت ایقان با مشارکت جهادگران بسیجی خدمات بهداشتی درمانی را در مناطق محروم از جمله چهارمحال و بختیاری دنبال کرده است، اظهار کرد: این گروه جهادگر فعالیت خود را از شهریورماه سال گذشته با بهره‌گیری از ظرفیت روحانیون حوزه علمیه قم و دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه گروه ملی سلامت ایقان در منطقه مسجد سلیمان استان خوزستان نیز فعالیت داشته است، عنوان کرد: از میان جهادگران گروه ملی سلامت ایقان تعداد ۶۰ نفر از تاریخ ۱۵ الی ۲۰ اسفندماه سال گذشته در منطقه مسجد سلیمان استان خوزستان حضور داشتند و به فعالیت‌های عمرانی، درمانی و فرهنگی پرداختند.

مسؤول گروه ملی سلامت ایقان با اشاره به فعالیت این گروه از تاریخ ۱۴ الی ۱۹ فروردین ماه در شهرستان لالی استان خوزستان، مطرح کرد: در این گروه جهادی انجام فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی از اهمیت بسیاری برخوردار است و در این راستا روحانیون حوزه علمیه قم عملکرد مطلوبی داشته‌اند.

وی با بیان اینکه پزشکان حاضر در این گروه جهادگر نیز به درمان مردم مناطق محروم می‌پردازند، خاطرنشان کرد: معرفی افرادی که دچار مشکل جدی هستند به دکتر‌های متخصص استان‌های اصفهان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری و قم از دیگر اقداماتی است که توسط پزشکان این گروه جهادگر انجام می‌شود.

رحیم‌پور در پایان با اشاره به اینکه گروه ملی سلامت ایقان مورد حمایت مالی مجموعه خاصی نیست، تصریح کرد: بیشتر هزینه‌های این گروه جهادگر توسط مردم و با مشارکت خود جهادگران تامین می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها