در جلسه شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی مطرح شد؛

سوله مرکز خواهران الزهرا به کانون کارآفرینی واگذار می شود

واگذاری سوله مرکز خواهران الزهرا فنی وحرفه ای استان به کانون کارآفرینی برای بهره برداری مشترک یکی از مهم ترین مصوبات جلسه شورای هماهنگی استانی بود.
کد خبر: ۹۰۰۵۴۸۸
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، محمدرضا یوسفی مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان در جلسه شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: شورای هماهنگی در استان با همدلی و همراهی عملکرد بسیار مطلوبی در سال گذشته داشته و یکدل و یکصدا  در همه عرصه ها پیشگام بوده و بسیاری از مشکلات و مسایل بین دستگاهی را مرتفع نموده و انشالله در سال جاری با عنایت به شعار سال با نهایت کوشش در پیشبرد اهداف و برنامه های وزارتخانه تعاون،کارورفاه اجتماعی گام خواهد برداشت.

روحانی مدیر یت پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی در استان گزارش کاملی از اقدامات به عمل آمده توسط کمیته اجرائی سفر مقام عالی وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی ارائه کرد.

بنا به این گزارش  هریک از مدیران دستگاهها ی تابعه نیز در این جلسه ارائه گزارشی از عملکرد حوزه کاری دستگاههای تحت پوشش وزارت تعاون ،کار ورفاه اجتماعی در استان در سال گذشته ارائه دادند وتمهیدات و هماهنگی های لازم را برای سفر به یاد ماندنی برای وزیر محترم برنامه ریزی کرده و پیشنهادات و راهکارهای خودرا برای تحقق شعار ملی سال ارائه کردند. 

گفتنی است، واگذاری سوله مرکز خواهران الزهرا فنی وحرفه ای استان به کانون کارآفرینی برای بهره برداری مشترک از این یکی از مهم ترین مصوبات جلسه شورای هماهنگی استانی بود.

لازم به ذکر است، اولین جلسه شورای هماهنگی دستگاههای تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان به ریاست مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی و مدیران دستگاههای تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی استان در سالن جلسات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان برگزار گردید.

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار