بزرگترین معروف حمایت از تولید ملی است

مدیرحوزه های علمیه استان گفت: عمل به منویات مقام معظم رهبری عمل به معروفات است
کد خبر: ۹۰۰۵۴۹۶
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸

حجت الاسلام محمد باقری در گفتگو با خبرنگار  بسیج از زاهدان اظهار داشت: مقام معظم رهبری با مدیریت حکیمانه خود، به عنوان سکاندار و راهنما، بسیاری از توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده اند.

وی با اشاره به شعار سال افزود:هر سال مبتنی بر ضرورت‌ها شعار سال از سوی مقام معظم رهبری (مدظله)تعیین می‌شود و امسال هم مبتنی بر همین ضرورتها، سال جاری به نام سال حمایت از تولیدات داخلی نامگذاری شده است.

وی تصریح کرد: حمایت از کالای داخلی به معنای استفاده از توانمندی‌ها و تولیدات داخلی است و انتخاب این شعار از سوی مقام معظم رهبری (مدظله) مسیر را برای ما در مقابل دشمنان مشخص کرده است.

وی ادامه داد: اگر این شعار در جامعه نهادینه شود بسیاری ازتحریم‌ها و ترفند‌های دشمنان خنثی می شود.

وی با اشاره به نقش علماء در ترویج  فریضه امر به معروف ونهی از منکر  در جامعه بیان کرد:علماء افرادی با نفوذ هستند که باجامعه هدف ارتباط دارنداز این رو نقش مهمی در ترویج این  دو فریضه الهی در جامعه دارند.

مدیر حوزه‌های علمیه استان گفت: علماء باید به این فریضه به عنوان یک ضرورت سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و الهی بنگرند واز آن به عنوان یک ضرورت یاد کنند.

وی افزود: کلاس‌های درس و تریبون‌های نماز جمعه محل مناسبی برای آموزش و ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر هستند.
 
وی ادامه داد: خود یابی و پرداختن به ضرورتهاو دوری از دشمنانی که بار‌ها نشان داده اندقابل اعتماد نیستند از دیگر معروفات است.
 
ارسال نظرات