همزمان با آغاز برنامه‌های چهلمین سال پیروزی انقلاب‌اسلامی، شورای فکری مشورتی شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان تشکیل جلسه داد.
کد خبر: ۹۰۰۵۵۰۰
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ رئیس ستاد دهه‌ی فجر انقلاب اسلامی  استان چهارمحال و بختیاری در این نشست با ارائه گزارشی از نقاط ضعف و قوت فجر 39 گفت: مردم با حضور پرشور در راهپیمایی یوم‌الله  22 بهمن خونی تازه به رگ‌های انقلابی که در آستانه‌ی چهل سالگی است تزریق کردند که باید به نعمت این مردم قدردان و همیشه در صحنه شکرگزار باشیم.

علی گرجی با اشاره به نقش تولیدات فرهنگی‌هنری در برگزاری مراسم انقلاب‌اسلامی تصریح کرد: همانطور که شاهد بودید در ایّام نوروز یکی از سریال‌های پرطرفدار توانست با محتوای ارزشی بیش از 95 درصد مخاطب تلویزیون در ایّام نوروز را به خود اختصاص دهد که ساخت، پخش و استقبال مردم از این سریال نشان داد که اگر محتوا هنرمندانه به مخاطب عرضه شود تأثیر بسزایی دارد و می‌تواند بسیاری از معضلات اجتماعی و فرهنگی کشور را حل کند.

گرجی برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب‌اسلامی را منحصر به ایّام دهه‌ی فجر ندانست و افزود: همانطور که در سطح کلان نیز ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب‌اسلامی تأکید دارد، برنامه‌ها می‌بایست در طول سال برنامه‌ریزی و اجراء شود.

وی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم اهداف خود را عملیاتی کنیم، می‌بایست همه‌ی کمیته‌های ستاد دهه‌ی فجر با تشکیل جلسه برای زیرمجموعه‌های خود و تقسیم‌بندی وظایف، برنامه‌های خود را شروع کنند و این امر مهم صرفاً ختم به دهه‌ی فجر نشود.

گرجی برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب‌اسلامی را فرصت مغتنمی برای تبیین دستاوردهای انقلاب برای مردم برشمرد و تصریح کرد: بهترین برنامه برای بزرگداشت چله انقلاب، معرفی دستاوردهای بیشمار جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف و عرصه‌های بین‌المللی است.

وی ادامه داد: مشارکت‌دادن بیشتر جوانان، حضور هوشمندانه در فضای مجازی، برنامه‌ریزی برای حضور همه‌ی اقشار، توجه به آثار پژوهشی در حوزه انقلاب‌اسلامی، توجه به نقش شهدا در پیروزی و استمرار انقلاب، بهره‌گیری از آثار هنرمندان، حمایت از تولیدات چند رسانه‌ای، ساخت مستند و کلیپ‌های جذاب و .. از جمله اولویت‌های ستاد است.

به گفته‌ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری برخی از برنامه‌های چهلمین سالگرد  انقلاب‌اسلامی در استان افراد و صاحبنظران طرح‌های فرهنگی، هنری، پژوهشی، علمی و .. می‌توانند طرح خود را برای بزرگداشت باشکوه چهلمین سال انقلاب‌اسلامی به این شورا ارائه دهند تا در صورت تصویب از حمایت‌های لازم برخوردار شوند.

گفتنی است در پایان این جلسه همه‌ی اعضای شورای فکری‌مشورتی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان دیدگاه‌های خود را درباره برنامه‌ها ارائه کردند.

ارسال نظرات