مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی:

بازارچه محصولات کشاورزی کوی فرهنگ امسال کلنگ زنی خواهد شد

بازارچه محصولات کشاورزی کوی فرهنگ نیز امسال با تامین اعتبارات لازم کلنگ زنی خواهد شد و پس از تکمیل در دسترس شهروندان قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۹۰۰۵۵۵۶
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری زنجان گفت: عملیات عمرانی  ساخت مرکز خرید و فروش خودرو در زنجان مراحل پایانی خود را سپری میکند و تا آخر فروردین ماه آماده بهره برداری و افتتاح است.

مصطفی رضایی با ذکر اینکه برای ساخت و آماده سازی  مرکز  خرید و فروش خودرو  اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده است، افزود: این مرکز در زمینی به مساحت ۳ هکتار ساخته شده است .

وی اظهار داشت: این سازمان با توجه به وظایف ذاتی خود برنامه های متعددی در حوزه ساماندهی مشاغل شهری مورد توجه قرار دادکه امسال  با جدیت بیشتری پیگیری خواهد شد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری زنجان تصریح کرد: این مرکز ابتدا در روزهای جمعه شروع به فعالیت خواهد کرد و در صورت استقبال فروشندگان و خریداران در سایر روزهای هفته نیز فعال خواهد بود.

مصطفی رضایی یکی از اقدامات مهم این سازمان را ایجاد و احداث بازارچه های عرضه میوه و تره بار در محله ها و کوی های اقماری شهر زنجان اعلام کرد و افزود: این کار با هدف دسترسی بهتر شهروندان به مکان های یاد شده و با همکاری استانداری، شورای شهر و شهرداری انجام می گیرد.

وی اظهار داشت: بنابر این طبق برنامه ، احداث بازارچه محصولات کشاورزی واقع در کوی پونک شهرزنجان مقابل آپارتمان های رضوان در زمینی به مساحت ۳۵۰ متر مربع با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی و با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان آغاز شده که تا اواخر بهار سال آینده به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی گفت: بازارچه دیگر محصولات کشاورزی در منطقه الهیه شهر زنجان با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی در حال احداث قرار دارد که برای تکمیل آن ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

رضایی افزود: از مجموع اعتبارات ۱۵۰ میلیون تومان برای این بازارچه هرینه شده و تا پایان امسال مورد بهره برداری قرار می گیرد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی  خاطرنشان کرد: بازارچه محصولات کشاورزی کوی فرهنگ نیز امسال  با تامین اعتبارات لازم کلنگ زنی خواهد شد و پس از تکمیل در دسترس شهروندان قرار خواهد گرفت.

 

ارسال نظرات